ایسنا نوشت: جاشین فرمانده کل سپاه: زمانی دشمنان پشت کرخه و کارون بودند اما اکنون در دریای سرخ و مدیترانه هستند و این یک سنت الهی است که مسلمانان هرگاه جهاد کنند خداوند ایشان را یاری می‌کند.

سردار حسین سلامی در یادواره شهدای زرهی استان فارس گفت: شهدا در پرتو ولایت فقیه صحنه‌های نبرد را به میدان مواجهه عاشقانه و عاشورایی فرزندان امت اسلام تبدیل کرده‌اند.

وی با یادآوری اینکه استان فارس مهد پرورش عالمان بزرگ، مجاهدان صف شکن و شهیدان جاودانه است، گفت: این استان در تصویرگری هویت نوین ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مقاوم، حق‌جو و عدالت‌طلب نقشی تعیین‌کننده ایفا کرده و در تکامل نقشه افتخار و اقتدار این ملت تأثیری تعیین‌کننده دارد.

سلامی افزود: ما به توپ، تانک و موشک نمی‌بالیم بلکه به وجود مردانمان می‌بالیم که سرشار از جوانمردی هستند، مردانی که از حضرت ابوالفضل(ع) مردانگی، مهر و وقار را آموخته‌اند، از حضرت علی اکبر(ع) حضور در قلب میدان نبرد را آموخته‌اند و مادران ایشان نیز از حضرت ام‌البنین صبر را یاد گرفته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سه عامل اصلی اسلام، رهبری و مردم اساس همه توفقیات و پیروزی‌های ملت ایران هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) سازنده نقشه راه پی‌ریزی تمدنی هستند که به ظهور متصل خواهد شد و جهان را از عدل، قسط و داد پُر خواهد کرد؛ این نقشه راه سعادت ماست و جز این هیچ راه دیگری وجود ندارد.

وی ادامه داد: اینکه فکر کنیم سعادت ما در خوش‌بینی نسبت به دشمنان و رضایت دشمنان است، خلاف منطق قرآن است و مقامات سیاسی باید بر اساس منطق قرآن با دشمنان رفتار کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) مجاهدان مهاجری هستند که جهاد را بر همه چیز ترجیح داده و تاج افتخار این ملت به‌شمار می‌روند، گفت: اساس پیروزی‌های ملت ایران در برابر استکبار جهانی در یکپارچگی سه حقیقت اسلام، رهبری و مردم نهفته است و انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها دشمنان را عقب رانده است چنانچه زمانی دشمنان پشت کرخه و کارون بودند اما اکنون در دریای سرخ و مدیترانه هستند و این یک سنت الهی است که مسلمانان هرگاه جهاد کنند خداوند ایشان را یاری می‌کند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =