سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی این معاونت با مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان البرزخبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرزو به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار با اعلام این خبر افزود: هم زمان با شروع ماه مبارک شعبان اولین جلسه هم فکری بین معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مدیران محترم موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان در روز یکشنبه مورخ ٩٥/٢/١٩در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزارگردید.
وی افزود: این جلسه که محور آن براساس تشریح و تبیین برنامه های معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در سال ٩٥ و هم فکری با مدیران موسسات و مشارکت آنان در خصوص هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه ها بوده برگزارگردید، اهم برنامه ها برچهار محور بوده که عبارتند از : تبلیغ وترویج - آموزش - پژوهش - حمایتها
حجت الاسلام دهقاندار دراین جلسه با توجه به محورهای مختلف برنامه های سال ٩٥ برنامه های مصوب را تشریح و توضیحات کاملی درخصوص برنامه ها ارائه داد.
وی در ادامه از مدیران موسسات خواست چنانچه پیشنهاد و یا درخواست مشارکتی در هر برنامه دارند ارائه نمایند تادر مورد آن تصمیم لازم اتخاذ گردد.
در ادامه جلسه مدیران موسسات به بحث و تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و مواردی که برای بهتر اجراء شدن برنامه ها مطرح شد، بصورت مصوباتی به تصویب رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =