مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج از برگزاری جلسه بانوان پیرامون خانواده خوشبخت در این اداره خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج ، اکرم احمدی نژاد با اعلام این خبر گفت: اولین جلسه بانوان پیرامون خانواده خوشبخت درسالن شمس الشموس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج با حضور خانم مرادی، استاددانشگاه برگزارشد .
احمدی نژاد افزود: در این نشست که با حضور بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج برگزار گردید ، درخصوص نقش و اهمیت وتاثیرگذاری زن در بنیان خانواده و راهکارهای مناسب برای تحکیم روابط اعضاء خانواده بحث و تبادل نظر گردید.
مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج ، خاطر نشان کرد: این نشست ها دوشنبه هر هفته در سالن شمس الشموس اداره فرهنگ و ارشاد کرج برگزار می شود.
وی با توجه به اهمیت نقش زن در خانواده از بانوان همکار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز جهت حضور در این نشست دعوت بعمل آورد.
وی همچنین گفت: عموم بانوان علاقمند می توانند جهت شرکت در این نشست ها با روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرج هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =