ایرنا نوشت: یک مقام سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وزیر حمل و نقل فرانسه همراه با مقام های سازمان هواپیمای کشوری فردا (یکشنبه) مسافر ویژه نخستین پرواز پاریس - تهران این شرکت خواهند بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از امضای توافقنامه از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس، وزیر حمل و نقل فرانسه همراه با مقام های سازمان هواپیمای کشوری فردا (یکشنبه) مسافر ویژه نخستین پرواز پاریس - تهران این شرکت خواهند بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، رضا جعفرزاده ضمن اشاره به اینكه خبرگزاری های فرانسوی از روند رو به افزایش تقاضای مسافران فرانسوی در سال 2016 برای بازدید از مراكز تاریخی و تفریحی ایران مطالبی منتشر كرده اند، گفت: جزایر قشم و كیش، شهرهایی چون تهران، شیراز، اصفهان، اردبیل، یزد، كاشان، همدان، تبریز، رشت، گرگان و منطقه باستانی شوش از جمله مقاصد گردشگران فرانسوی به شمار می یاید.

وی با بیان اینكه پروازهای ایرفرانس از سال 2008 به ایران قطع شده بود، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده پروازهای برنامه ای ایرفرانس از فردا 29 فروردین ماه از سر گرفته می شود و قرار است این شركت چهار پرواز در هفته به ایران انجام دهد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اظهار داشت: براساس برنامه رزی های انجام شده ساعت ورود هواپیمای ایرفرانس به فرودگاه حضرت امام (ره) 20 :20دقیقه 29 فروردین ماه خواهد بود و وزیر حمل و نقل فرانسه با این پرواز به ایران سفر می كند.

جعفرزاده همچنین گفت، با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترك(برجام) و اقدام مشترك در ماه های اخیر شاهد افزایش پرواز شركت های هواپیمایی خارجی به ایران هستیم و بسیاری از ایرلاین‌های خارجی و اروپایی، پروازهای خود را به ایران از سر گرفته اند.
براساس برنامه زمانبندی شده، پروازهای شركت ایرفرانس در روزهای یكشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20:20 وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌شود و صبح روز بعد ساعت 9:15 تهران را به مقصد پاریس ترك می‌كند.

همچنین پروازهای شركت هواپیمایی كی ال ام. هلند از روز یكشنبه 12 اردیبهشت از آمستردام آغاز می شود و هواپیماهای این شركت ساعت یك بامداد روزهای یكشنبه، دوشنبه و سه‌ شنبه هر هفته وارد تهران (فرودگاه بین‌المللی امام) می‌شود و ساعت 15 همان روز این فرودگاه را به مقصد آمستردام ترك می‌كند.

با از سرگیری پروازهای ایرفرانس، كی ال ام (KLM) و بریتیش ایرویز به تهران هم اكنون تعداد شركت های هوایی كه به ایران پرواز می كنند به حدود 45 شركت افزایش یافته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =