۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

خبرورزشی نوشت؛ هافبک تیم ملی می گوید: شخصاً هر بار که برای تیم ملی به زمین می روم، نهایت تلاشم را میکنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

 عليرضا جهانبخش در ديدار با هند همه‌كاره و به نوعي «ستاره» تيم ملي بود. بال راست تيم ملي كه در اين ديدار علاوه بر گلزني، پنالتي هم گرفت و بهترين بازي عمرش را براي تيم ملي انجام داد. با جهانبخش ديروز و به طور مفصل صحبت كرديم.

* در سال جديد خيلي كم‌حرف شدي!

من بعد از بازگشت از اردوي تيم ملي، صبح و عصر در تمرينات تيم باشگاهي‌ام AZ آلكمار هلند حضور داشتم و وقت كمي برايم مي‌ماند.

* در بازي با هند همه‌ كار براي ايران انجام دادي؛ گل زدي، پاس گل دادي و...

من خودم را ستاره تيم ملي در آن ديدار نمي‌دانم. شخصاً هر بار كه براي تيم ملي به زمين مي‌روم، نهايت تلاشم را مي‌كنم. حالا ممكن است يك بازيكن در بعضي بازي‌ها موفق‌تر باشد و عملكردش بيشتر به چشم بيايد، مثل اتفاقي كه در بازي با هند براي من افتاد ولي همه نفرات تيم ستاره هستند.

* جوانگرايي كروش را چطور ارزيابي مي‌كني؟

عالي و لازم، نسل جواني كه به تيم ملي آمده، كيفيت كار و شرايط تيم ملي را بسيار بهتر كرده است.

* در مورد عمان حرف بزن؛ چرا نيمه دوم آن‌طور شد؟

بازي ما با عمان حساسيت زيادي داشت. ما سال‌ها بود كه نتوانسته بوديم عمان را شكست دهيم. در نيمه اول خوب بازي كرديم و دو گل عالي زديم و در نيمه دوم تب و تاب ما كمي خوابيد و دنبال كنترل بازي رفتيم. شما اين جور به قضيه نگاه كنيد كه ما حتي يك فرصت هم به عمان نداديم و طلسم شكست‌ناپذيري آنها را با اقتدار شكستيم.

* با توجه به اين دو بازي خودت را فيكس تيم ملي مي‌داني؟

ذخيره يا فيكس بودن يك بازيكن، فقط و فقط به نظر سرمربي بستگي دارد. من به عنوان بازيكن حرفه‌اي بايد تلاش كنم و هميشه آماده باشم تا هر وقت سرمربي به من نياز داشت، با تمام وجود در خدمت تيم باشم.

* به نظر در پست بال راست عملكرد بهتري داري. خودت چه فكري مي‌كني؟

*  قطعاً من در اين پست راحت‌ترم و در تيم باشگاهي‌ام هم در پست بال راست بازي مي‌كنم البته در تيم ملي هرجا كروش بخواهد، مثل سرباز در خدمتم.

* در بين تيم‌هاي صعودكننده به مرحله بعدي رويارويي با چه تيم‌هايي را بهتر مي‌داني؟

پيش‌بيني اين موضوع واقعاً سخت است اما اميدوارم بهترين قرعه به ما بخورد.

* بالاخره همه تيم‌ها مثل ما از گروه‌شان صعود كرده و قوي هستند!

ژاپن و كره سيد دو هستند و قطر و امارات هم در سيد بعدي. ما و استراليا هم سرگروه‌ها مي‌شويم و به نظر من فرقي ندارد با چه تيمي همگروه شويم و بايد همه را ببريم.

* تدارك و ابزار ما را براي رويارويي با تيم‌هاي ديگر در مرحله بعدي كافي مي‌داني؟

الان تيم ضعيفي در آسيا وجود ندارد و تمامي تيم‌ها در حال پيشرفت هستند. آنها مربيان خوب دنيا را فرامي‌خوانند و با بهترين تيم‌ها بازي مي‌كنند و بهترين اردوها را برپا مي‌كنند تا از هر نظر آماده شوند. ما هم بايد همين شرايط را داشته باشيم و همه بايد به تيم ملي كمك كنند اما متأسفانه در عمل، با اينكه تيم ملي ما سيد يك آسياست ولي از نظر امكانات در سيد آخر قرار مي‌گيريم! فقط اميدوارم در اين فرصت اندك باقي‌مانده همه به تيم ملي كمك كنند.

* از استعفاي كروش خبر داري؟

الان مردم و بازيكنان ما از فوتبال تيم ملي لذت مي‌برند و اميدوارم راه‌حلي پيدا شود كه مشكلات حل شده و كروش بماند. كادر فني تنها امكانات مي‌خواهد و اين خواسته زيادي نيست.

* فكر مي‌كني بتوانيد در رقابت‌هاي اروپايي سهميه صعود بگيريد؟

ما از فاينورد كه تيم سوم است 5 امتياز عقب افتاديم و فقط پنج بازي ديگر هم تا پايان رقابت‌هاي ليگ برتر هلند باقي مانده و كار سخت است ولي نااميد نيستيم.

* بازي بعدي‌تان در ليگ هلند با كيست؟

بيرون از خانه مقابل تيم هيرن‌وين يكي از بهترين تيم‌ها در خانه‌اش، اما به دليل شرايط حساسي كه داريم،  

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =