۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱

در حالی که دبیر کل فدراسیون گفته بود زمین چمن کمپ خوب است، وزیر ورزش حرف های کروش را تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود گودرزی وزیر ورزش که امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شد، به یکی از شایعات همیشگی پاسخ داد؛ اینکه فوتبال را دوست ندارد. او در پاسخ به این سوال که شما وزنه برداری، کشتی و والیبال را بیشتر دوست دارید می گوید: «شما این مسئله را باور دارید؟» او توضیح می دهد: «در بعضی رشته ها اگر شما قصد اصلاح داشته باشید کسانی هستند که فضایی ایجاد می کنند و شروع می کنند به پروپاگاندا. من به بازدید کمپ و امکانات تیم ملی هم رفته ولی دوربین با خودم نبرده ام.» او درباره وضعیت زمین تیم ملی می گوید: «از زمین گلایه داشتند که من زمین را دیدم. درست می گویند. معاونت قهرمانی را موظف کردم که دو زمین دیگر در جای دیگر ببیند و برای تیم ملی اجاره کنند. زمین آکادمی فوتبال را نوسازی کردیم. سه مرتبه در دو هفته از زمین کمپ بازدید کردم. قبل از جام جهانی به تیم ملی کمک کردیم. مشکل سربازها را حل کردیم. مشکل پرواز و بلیط و پاداش را هم حل کردیم. من خودم مشکل لباس تیم ملی را مرتفع کردم. خودم با اسپانسر صحبت کردم. من دیگر متوجه نیستم و چه کاری باید انجام شود که دیگر چنین بحث هایی نباشد.» وزیر همچنین می گوید: «من فوق العاده به فوتبال علاقمند هستم.»


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    141 4
    چه کاری باید انجام شود تا دیگر چنین بحث هایی مطرح نشود....این جمله خودتونه تو برنامه ورزش مردم سوالی که پیش میاد اینه که : چ کاری برای تیم ملی انجام دادید تا این بحث ها مطرح نشود؟/ مشکل زمین تمرین برطرف شده ؟یا مشکل لباسها؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    154 4
    به هر حال کی روش تیم خوبی برایتان درست کرده. پای دلش راه بیاید بنظرم نتایج خوبی کسب خواهد کرد. برای خودش که نمی خواد. برای ایران جوش می زنه و می خواد حرفه ای بودن را در فوتبال یادتان بده وگرنه کشورهای دیگه به سه سوت از ما جلو می زنند.
  • سعییید IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    24 1
    اونوقت آقای اسدی پر مدعا میگه زمین کمپ مناسبه
  • بی نام A1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    1 3
    دوست عریز اقای دکتر عزیز شما چر؟ا بر طبق اساسنامه فدارسیون در ماده یک ذکر شده یک نهاد غیر دولتی میباشد. اولا در برنامه ورزش و مردم ذکر گردید سازمان دولتی که اینگونه نیست. بنابراین طبق قانون وزارت محترم کشور باید مجوز برگزاری انتخابات و مجمع عمومی و فوقالعاده را بدهد و نمایند محترم این وزارتخانه باید حضور داشته باشد. بر طبق قانون سازمان ها و موسسات غیر دولتی عام المنفعه اساسنامه باید مورد تایید دولت و مراجع ذیصلاح قرار گیرد تا مجوز برگزاری صادر گردد. بنابراین برگزاری هرگونه انتخابات بدون تایید وزارت محترم کشور فاقد هرگونه ارزش است. در خصوص اینکه کفاشیان میتواند یا نمیتواند بیشتر از هشت سال ماده 39 اشاسنامه فدارسیون میگوید هیچ منع قانونی ندارد