اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آگهی واحدهای نوساز و زیر 100 متر آگهی شده در منطقه یک تهران، ارزان‌ترین مربوط به واحدی 50متری در محله دارآباد و گران‌ترین مربوط به واحدی 100متری در محله ولنجک است.

اولین واحدهای نوساز و زیر 100 متر آگهی شده در منطقه یک تهران در سال جدید در جدول زیر آمده است، البته این قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان است و به معنای قیمت‌های واقعی و تایید شده واحدها در منطقه نیست.

ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدها
با توجه به واحدهای آگهی شده در منطقه یک تهران، ارزان‌ترین مربوط به واحدی 50متری در محله دارآباد و گران‌ترین مربوط به واحدی 100متری در محله ولنجک است که به ترتیب با قیمت 280 میلیون و یک میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش می‌رسند که واحد واقع در دارآباد مربوط به واحدی با قیمت هر مترمربع 5.6 میلیون تومان و واحد واقع در ولنجک مربوط به واحدی با قیمت هر مترمربع 16.5 میلیون تومان است.

یکی از مشاوران املاک به اقتصادنیوز گفت: تا امروز قیمت‌ها تغییری نکرده و واحدها با همان قیمت‌های سال گذشته به فروش می‌رسند و حداقل تا پایان نیمه اول وضعیت به همین شکل است.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    17 20
    تو این لیست که واحد 17 میلیونی هم هست؟ و
  • مشاور املاک A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    4 7
    الان در فرمانیه ؛ دیباجی شمالی ؛ آپارتمان نوساز را متری 8/5 میلیون اعلام کردیم ؛ خریدار ندارد ؛ چطور شما در منطقه ازگل و داراباد قیمت 9 و 8 میلیون را در لیست خود اعلام کردید ؟ آپارتمان نوساز درجه یک در نیاوران متری 8 تا 9 میلیون عرضه میشود و خریدار ندارد با این قیمتها ؛ میبایست قیمت ازگل و داراباد حداکثر متری 5 میلیون باشد .
    • s4 IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      1 5
      اگر دقت کنید در این گزارش نوشته شده «البته این قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان است و به معنای قیمت‌های واقعی و تایید شده واحدها در منطقه نیست»
  • بی نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    2 4
    خوشبختانه اینا قیمتهای پیشنهادی هست . تو فرمانیه سلیمی شمالی یک 126متری نوساز و شیک متری 10 تومن گذاشته که سریع بفروشه ولی بالاترین پیشنهاد براش 9.2 بوده. اگر فروشنده بخواد پولش وارد چرخه اقتصادی بشه معطل این قیمتهای فانتزی نمیمونه.
  • حسین IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    2 5
    قیمتها با شیب ملایم در حال کاهشه . فروشنده که کارش ساخت وساز باشه سر قیمت کنار میاد. بخصوص واحدهای متراژ بالا قیمتها کاهش مناسبی داشته.فرمانیه شرقی سنبل متری 12 تومن نوساز معامله شده در حالیکه سال پیش زیر متری 15 حاضر بفروش نبود.
  • شاهین IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    2 4
    حداقل راجع به قیطریه مطمئنم قیمتها حداقل 10 کمتر از این جدول هست. البته خرید و فروشی در کار نیست.