نماینده مردم تهران در واکنش به اعتراض یک نماینده دلواپس درمورد بی‌اثر ماندن برجام و برداشته نشدن تحریم‌ها گفت: هیاتی برای نظارت بر برجام تشکیل شده وشورای عالی امنیت ملی وظایف خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از نمایندگان عضو جبهه پایداری که صلاحيتش براي ورود به انتخاابت مجلس دهم، رد شد؛ امروز در صحن علنی مجلس در تذكر و اخطار قانون اساسي خود در خصوص نقض برجام از سوی طرف قرار داد غربی و ندادن گزارش از سوی دولت  در این خصوص با وجود گذشت 6 ماه از تصویب برجام گفت: بر اساس مصوبه مجلس و نظر رهبر معظم انقلاب براي نظارت بر برجام بايد هياتي تشكيل مي شد كه اين كار صورت گرفته است و تمامي اعضاي آن غير از آقاي روحاني گفته اند كه آمريكا برجام را نقض كرده زيرا تحريم هاي جديدي صورت گرفته و مجلس بايد جلوي اين موضوع را بگيرد.

محمدرضا باهنر رييس جلسه نيز به تذكر و اخطار رسايي اين پاسخ را داد كه هياتي براي نظارت بر برجام تشكيل شده وشوراي عالي امنيت ملي وظايف خود را در اين زمينه انجام مي دهد و اگر قرار باشد مجلس هم اقدامي كند قطعا وظيفه خود را انجام خواهد داد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    مردم انتقام اينكارا رو از شما گرفتن ولي مثل اينكه طور ديگريدوس داري مردم اقدام كنن
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    15 91
    چند روز دیگه که یارانه هاتون رو حذف کردن و گرونی ها شروع شد بهتون میگم . فعلا داغ هستید . به جون هر چی مرده ... احمدی نژاد بر می گرده .
    • ali A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
      6 1
      گله مگه گرونی تموم شده بود که الان شروع بشه معلومه نونبیار خانواده نیستی.فعلا که سرمون گرمه با دلواپسان عزیز و قشر به ظاهر مقابل ایشون دل آرامان عزیز
  • بی نام A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    90 8
    خدا رو شکر رسایی ردصلاحیت شد .
  • علي A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    7 1
    اقاي همنام چرا خودتونو ميزنيد به كوچه علي چپ اگه حرفاش حرف مردم بود چرا مردم بهش مرخصي اجباري دادن؟؟؟؟هرچند سري قبل هم به جهت عدم حضور و راي مردم امثال اين آقا ي دلواپس اومدن مجلس هرچند فقط بلد بودن با ناسزا گفتن و تهمت بيهوده به خانواده و شخص هاشمي رفسنجايي خودشو رو سر زبونا بندازه ولي بنده خدا انگار اختلاس هاي انجام شده رقمش براش كم بود يا اينكه بهش بليط دادن بره جام جهاني برزيل تو كارناوال هاي عريان امربه معروف و نهي از منكر كنه فقط به خاطر مردم كشورش
  • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    5 0
    برجام هم شده یه حرف برا بازی با مردم .... برجام جز اموری بود که واقعا فراجناحی تصمیم گیری شد و اینکه منتسب به اصلاحات و مخالفت اصولگرایی هست همش شعاره ... بار برنامه و نگاه استراتژیک به اینجا رسیده ... حتی رای اوردن برجام در مجلس همش بازی روانی بود و اونا رای های مخالف هم بازی بود.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خدا راشکر که امثال رسایی ها به دلایل پوپولیستی رد صلاحیت شد