یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم نوشته است که در هنگام عبور از عوارضی اتوان تهران-قم بدون دیدن متصدی باجه، عبور کرده و بعدا 20 هزار تومان جریمه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین باجه های عوارض اتوبانها، در یکی دو باجه، عموما مجهز به باجه دریافت الکترونیک عوارض شده اند که نحوه دریافت کارت الکترونیکی پرداخت عوارض توسط وزارت راه و شهرسازی به تفصیل توضیح داده شده است. با این وجود هنوز برخی شهروندان می گویند با این نحوه از پرداخت عوارض، آشنایی کافی ندارند.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: سلام. شنبه 15 اسفند عوارضی حرم امام به به سمت تهران همراه تعداد زیادی از خودرو ها از یکی از لاینها عبور کردم که متصدی عرضه قبض نداشت. حتی مکث هم کردیم که نفر مربوطه را پیدا کنیم ولی کسی نبود. دیروز پیامک جریمه 20 هزار تومانی عدم پرداخت عوارض برایم آمده است. احتمال میدهم لاین مربوطه برای پرداخت الکترونیکی بوده. ولی آنچه مسلم است لاین مربوطه یا تابلو نداشته و یا در محل دید آسان رانندگان قرار ندارد.چون رانندگان در شلوغی عوارضی نگاهشان به روبرو است نه به آسمان.خدا میداند در روز صدها نفر اینگونه جریمه میشوند که از نظر شرعی این پولها حلال نیست. مهدی حسینی

گفتنی است باجه های پرداخت الکترونیک در عوارضی یاد شده، به خوبی با تابلوهای متعدد از دست کم 500 متر جلوتر مشخص شده و طبیعی است رانندگان با توجه به تابلوهای مربوط به نوع دریافت عوارض، مسیر خود را مشخص کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکی RO ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    3 22
    برادر من تابلو به اون بزرگی خب شما نمیبینی، تقصیر بقیه چیه؟