دو تن از مراجع تقلید نسبت به تروریست خوانده شدن حزب‌الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها آیت الله نوری همدانی در رابطه با بیانیه شورای همکاری خلیج فارس بر ضد حزب الله لبنان گفت : کشورهای شورای همکاری خلیج فارس همه زیر سیطره دنیای استکبار هستند و اگر به آمریکا و صهیونیست تکیه نکنند ملت های بیدار آن ها را از میان برمی دارند و دولت های عربی برای نگهداری خود به صهیونیست و آمریکا پناه برده اند.

این مرجع تقلید ادامه داد: برخی از همین عرب ها به ما می گویند کنار بقیع رفتن شرک است اما خود آن ها زیر سیطره آمریکا قرار گرفته اند و عشق ورزیدن به آمریکا را شرک نمی دانند و شش دولت که خودشان تکفیری ها، داعش و بوکوحرام را ایجاد کرده و در کشتار مردم یمن و بحرین دست دارند بتازگی حزب الله را تروریست معرفی کرده اند حزب اللهی که در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستاده و جبهه مقاومت است.

آیت الله نوری همدانی افزود: همین عرب ها، تروریست ساز، داعش ساز، تکفیری ساز و بوکوحرام ساز هستند و در بحرین زیرسیطره آل خلیفه که خود زیر سیطره آل سعود است همه جنایتی را می بینیم و معتقدیم حزب الله پشتیبان اسلام و مقاومت در برابر نقشه های شوم صهیونیست هاست.

همچنین آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به تروریست خوانده شدن حزب الله لبنان از سوی برخی از اعراب گفت:حزب‌الله بزرگ‌ترین افتخار اعراب است که اگر نبود اسرائیل همه آنها را بدبخت کرده بود، در تاریخ عرب به شجاعت آنها کمتر دیده شده است، حزب الله افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست.

وی با اشاره به استقبال فوری رژیم غاصب اسرائیل از پیشنهاد اعراب، گفت: یکی از روزنامه‌های معروف عربی نوشته بود به قدری جمعی از سران عرب سر سپرده اسرائیل شده‌اند که اگر روزی بشنوید نخست وزیر این رژیم دبیرکل اتحادیه عرب شده، نباید تعجب کرد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517891

برچسب‌ها