فلاحت پیشه: شکست خوردگان نمی‌توانند برای ریاست مجلس آینده تعیین تکلیف کنند

نماینده مردم اسلام آباد و دالاهو در مجلس هشتم در مورد تعیین تکلیف برخی شکست خوردگان مجلس دهم برای تعیین ریاست مجلس گفت: طبیعتا کسانی که در مجلس دهم صاحب رای و جایگاهی نیستند نمی توانند در این مورد اظهار نظر کنند.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اظهارنظرهای زودهنگام برخی در مورد ریاست مجلس دهم گفت: تصمیم در مورد ریاست مجلس دهم منوط به تشکیل این مجلس است. و هر گونه اظهار نظر در این مورد در فضا و شرایط  کنونی خارج از عرف قانونی است.

وی ادامه داد: برنامه های عدیده ای  که مجلس آینده برای بررسی در دستور کار خود قرار داده، نباید تحت شعاع این مسائل قرار گیرد، چرا که انتخاب رییس، مهمترین مسئله مجلس دهم  نیست. باید منتظر ماند تا مجلس شکل گیرد و بعد نمایندگان برای آن تصمیم گیری کنند.

نماینده مردم اسلام آباد در مجلس نهم با اشاره به اینکه سوابق اکثریت نمایندگان مجلس  دهم از نظر رفتاری نشان می دهد که موضوع ریاست مجلس دهم به مسئله اختلافی تبدیل نخواهد شد بیان کرد: نمایندگان این دوره از امکان هماهنگی و همکاری لازم را باهم برخوردارند و من معتقدم که ما  شاهد مجلس افراطی نخواهیم بود. مجلس دهم قادر است مسائل و مشکلات خود را با مشی اعتدالی خود حل و فصل نمایند.

فلاحت پیشه در مورد دلیل ایجاد دوگانگی و تعیین تکلیف از سوی برخی شکست خوردگان مجلس دهم برای تعیین ریاست مجلس گفت: طبیعتا کسانی که در مجلس دهم صاحب رای و جایگاهی نیستند نمی توانند در این مورد اظهار نظر کنند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    8 1
    من اصلاح طلبم ولی عارف بشه اصولگراها بیشتر شروع به تخریب دولت میکنن بذار همون لاریجانی بشه تا کمتر فرصت و بهانه تخریب داشته باشن،درسته که در مجلس اقلیت را دراختیار دارند اما در بیرون مجلس تمام رسانه ها دست اینهاست و با کوچکترین مشکلی همه کاسه کوزه ها را سر اصلاح طلبها خورد می کنند، اصولگرایان دوست دارن عارف بشه تا بتوانند بهانه و فرصت داشته باشند تا اصلاح طلب ها را تخریب کنند، نباید خودمان این فرصت را در اختیارشون بگذاریم، لاریجانی هم نشون داد خیلی خوب از پس تندروها بر میاد. ضمن اینکه تجربه بالایی داره و در مورد تصویب برجام هم دیدیم که با شورای امنیت و ... ارتباط خوبی داشت که عارف این ویژگی را ندارد. اشخاص مهم نیستن ، مهم اهدافی هست که باید به آن برسیم، چه با عارف و چه با لاریجانی.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      4 1
      آفرین من با نظر شما کاملا موافقم در صورتی آقای لاریجانی نقش خود رو درست ایفا کند مهره ی بازه ی تندرو ها نشود
  • بی نام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    2 1
    حالا فکر کردی با یک باران بهار میشه نه قربان. رای با اکثریته. پیش از مرک که واویلا نمی کنند. وایستادن؟ یه سال دیگه ببین که شکست خورده.
  • سعییید IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    16 3
    فکر میکنم ایشون در مجلس نهم نبودن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    16 3
    موافقم
  • میثم A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    63 14
    فقط محمدرضا عارف و لا غیر
  • سجاد A1 ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    1 0
    دکتر فلاحت پیشه دوست داریم، دکتر در قلب ما هستی . همه جا موفق باشی
  • بدون نام ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    چه حرفااااا
  • ققنوس IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    در وضعیت فعلی و برای رعایت اتحاد و یکپارچگی مجلس در حمایت از دولت تدبیر و امید و بمنظور حمایت از مشی اعتدالی مجلس فکر میکنم بازهم آقای عارف ایثارگری کرده و با بکار بردن درایت سیاسی و مشی عقلانی خود از ریاست آقای لاریجانی حمایت خواهند کرد و خودشان به معاون اولی مجلس قناعت خواهند کرد .
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    اینایی که منفی میدن کین.نکنه دلواپسا زیاد شدن.فکر کنم این بیماری مسری باشه.مواظب باشید دوستان
  • بی نام A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 1
    افرادی مانندنادران,رحماندوست,نوباوه از رزمندگان جنگ هستند که امنیت را برای مردم تهران فراهم کردند تا بروند رأی بدهند.اما این لیست منتخب سی نفره اکثر قاطعشان زمان جنگ از میدان کارزار فرار کردند
  • حسین RO ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    1 0
    تا به اینجا که بعیده آقای عارف رییس بشه اصلاحات.اکثریت لازمو نداره مگه اینکه تو دور دوم به اکثریت برسونن
  • امین IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    4 0
    با احترام به نظر دوستان من فکر میکنم همچنان آقای لاریجانی شایسته ترین فرد در شرایط فعلی است