وقت ساختن حماسه است. شاید اصلا سیاست و احزاب را هم خیلی نشناسند اما می گویند می خواهند برای ساختن فردایی بهتر برای کشورمان، رای بدهند و در سرنوشت کشور سهیم باشند.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ شعارشان این است: «رای می دهم» 7 اسفند کارزاری است برای همه ملت. برای آنها که می روند تا کشورشان را به سوی پیشرفت بیشتر سوق دهند. جامعه ورزش هم همپا با دیگر اقشار ملت، می آیند تا در ساخت فردای بهتر ایران، سهیم باشند. برای رسیدن کشور به آرامش و برای هم قسم شدن در مسیر پیشرفت. امید به اینکه کشور را بهتر از قبل بسازند. این اعلام حضور این بار در حد چند بیانیه نبود. اگرچه غیر از یکی دو قهرمان کاندیدا شده در شهرستان ها، جامعه ورزش خیلی کاندیدای مشخصی برای انتخابات نداشت اما تقریبا همه چهره های شاخص با توجه به اهمیت موضوع انتخابات، اعلام حضور کرده اند. همان طور که عالی ترین مقامات کشور بیان داشتند، فارغ از هر مشی فکری، برای داشتن فردایی بهتر، باید پای صندوق های رای رفت و جامعه ورزش هم کنار مردم، روز 7 اسفند، پای صندوق ها هستند.

محمد بنا، مربی محبوب تیم ملی کشتی فرنگی درباره انتخابات، ایده های جالبی دارد:« من اصول خودم را دارم، می گویم حتما باید رای داد. قبل از انقلاب مردم خیلی کمتر از این روزها از سیاست می دانستند. یادم هست یک بار در روسیه مسابقه داشتیم، یک هندی به ما گفت شماها طرفدار کاپیتالیسم هستید. ما فکر می کردیم منظورش این است که کاپیتان کشتی را می گوید. ولی الان تقریبا همه مردم درباره سرنوشت شان آگاهی دارند. حال خوب و حال بد را می دانند یعنی چه و می دانند کشورشان امروز به چه چیزی نیاز دارد. ما به نسل آینده مدیونیم و به همین دلیل پای صندوق های رای می رویم و رای می دهیم و فردای بهتری را می سازیم که در این جنگ دورتادورمان، آرامش مان را تضمین کند.»

او تنها چهره سرشناس ورزش نیست که از لزوم رفتن پای صندوق های رای می گوید. مجید جلالی چهره سرشناس ورزش کشور، از این حضور می گوید. از ضرورت رفتن پای صندوق ها. او که می گوید انسان به امید زنده است، می گوید رای ندادن یعنی باور به اینکه اصلا نقش نداشتن. یعنی اصلا نبودن. او می گوید برای اینکه ثابت کند هست، پای صندوق رای می رود.

علی پروین که بیشترین تحرک را در تبلیغات انتخابات داشته، می گوید برای رای دادن به یکی از حوزه های نزدیک به خانه اش در لواسان می رود و با خانواده، دست جمعی رای می دهند. او می گوید به آنهایی رای می دهد که می شناسدشان و آنهایی که برای ورزش گام های بزرگتری بردارند.

مهدی رحمتی، چهره محبوب استقلالی ها، برای انتخابات ، موضع رسمی اش را در بیانیه ای صادر کرد و گفت امیدوار است نمایندگانی رای بیاورند که در کنار همه وظایف نمایندگی شان به فوتبال و ورزش هم توجهی ویژه داشتهب اشند و نوشت امید دارد که زندگی بهتری برای مردم بسازند.

وحید طالب لو ، دیگر گلر و کاپیتان محبوب استقلال هم اعلام کردند رای می دهند و در انتخابات شرکت می کنند تا آرامش این روزهای کشور ، بیش از قبل شود. آنها از همه استقلالی ها خواستند تا در انتخابات حضوری فعال داشته باشند. در بین پرسپولیسی ها هم چهره های محبوبی چون افشین پیروانی و بازیکنان جوان تیم خوب برانکو ، دسته جمعی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده اند و گفته اند خودشان هم شرکت می کنند. محمد موسوی و شهرام محمودی ، دو چهره سرشناس والیبال هم از دیگر محبوب هایی بودند که گفته اند:«ما رای می دهیم و حضوری فعال پای صندوق های رای خواهیم داشت.»

باشگاه های استقلال ، پرسپولیس ، وزارت ورزش و همه فدراسیون های ورزشی قهرمانان بانوی کشور ، چهره هایی چون قهرمانان تیم ملی فوتبال بانوان ، دختران المپیکی دوومیدانی و بسیاری دیگر از آنها که می شناسیدشان ، چهره هایی مثل مجریان محبوب ورزشی تلویزیون می گویند رای می دهند برای نقش داشتن در فردای بهتر کشورشان. آنها می آیند پای صندوق های رای ، درست مثل ما و شما که باید بیاییم  و فردای بهتر سرزمین مان را بسیازیم و امید داشته باشیم که کشورمان به سوی ترقی گام برمی دارد.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسين SE ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    2 0
    فردا رأي ميديم