حمایت پرچمدار المپیک آتلانتا از دکتر نیکوخصلت در تبریز/ مجلس نیازمند نمایندگان مردمی است

پرچم دار المپیک آتلانتا ضمن حمایت از کاندیداتوری دکتر سعید نیکوخصلت در رقابت های انتخابات مجلس از تبریز گفت: جامعه امروز نیازمند نمایندگان و مدیرانی است که درد مردم و جوانان را لمس کرده و عرصه های علم، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی را در نوردیده و درد آشنای مردمند.

به گزارش خبرآنلاین، "لیدا فریمان" با تاکید بر اینکه، کودکان ما نیازمند آینده ای بهتر و امنیت و آرامش هستند، افزود: زنان این مرز و بوم شایسته زندگی سرشار از شادی، سلامتی و آسایش هستند، باید دست به دست هم دهیم و امروز اندیشه کنیم که فردا دیر است، اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز به روحیه پهلوانی که مزین به دانش و علم و عمل باشد احساس می شود.

وی تصریح کرد: از یک سو مشکلات بهداشت روان و سلامت عمومی که گریبان گیر آحاد مردم ما شده و از طرفی ترویج و عمومیت یافتن خودبینی، توجه به منافع شخصی و لگدمال شدن مصالح عمومی در پی سیاست گذاری های غلط و عدم اجرای صحیح قوانین، تبعیض، رانت و سوء استفاده از موقعیت های اجرایی کارگزاران، ایران عزیز را با بحران عظیمی مواجه نموده و منابع غنی فرهنگی، اجتماعی، زیستی و انسانی ما در تهدید بزرگی است.

فریمان، خاطرنشان کرد: ورزش یکی از ارکان رشد و پرورش انسانهاست که نه تنها تواناییهای جسمی را پرورش و ارتقا می دهد بلکه صفات بارز انسانی و اخلاقی را تعالی می بخشد و در تکوین روح جمعی و عشق و نوع دوستی بسیار اثر گذار است.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز سستی و بی توجهی مسئولان امر به این مقوله مهم صدمات جبران ناپذیری را بر پیکره سلامت جسم و روان و فرهنگ جامعه وارد کرده است.

این قهرمان تیراندازی کشور، گفت: به عنوان یک قهرمان ورزشی و ملی برحسب وظیفه و احساس مسئولیت با ارزیابی وضعیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت انتخاب نماینده اصلح از حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر لازم دیدم حمایت خود را از دکتر سعید نیکو خصلت استاد دانشگاه و قهرمان، ورزشکار و مربی ملی، تبریزی اعلام کنم.

لیدا فریمان، تاکید کرد: دکترنیکوخصلت چهره ای شاخص در جامعه علمی با سوابق مدیریتی، تحقیقاتی و ورزشی کشور است که من فقط افتخار دانشجویی در محضر ایشان را داشتم، سپس در سمینارها و کنگره های متعدد ایشان شرکت و همکاری کردم و به دانش و مدیریت و اندیشه بلند ایشان ایمان دارم.

وی خاطر نشان کرد: دکتر نیکوخصلت را به عنوان چهره موفق ورزشی دارای لیاقت،کیاست، جسارت و اخلاق برای این انتخاب مناسب می دانم، زیرا ایشان رزومه بسیار نیک و درخشانی همچون نامشان دارند از جمله قهرمان ملی کاراته و مربی تیم ملی، محقق و مخترع، ریاست دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزش دانشگاه تبریز که در واقع خود در تاسیس آن نقش عمده داشته اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =