نشست معاون توسعه امور ورزش با تیم منتخب ووشو بانوان البرز

نشستی با حضور معاون توسعه امور ورزش اداره کل و اعضای تیم منتخب ووشو بانوان استان اعزامی به رقابت های کشوری برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ؛ این جلسه با حضور نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اسماعیل سایه افکن رئیس هیئت ووشو البرزو اعضای تیم منتخب و اعزامی بانوان استان به مسابقات کشوری و انتخابی تیم های ملی در سالن جلسات پایگاه قهرمانی و استعدادیابی برگزار شد.

 

در این نشست نادر وادی خیل با اشاره به نگاه ویژه ی اداره کل به ورزش بانوان اظهار کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان و به تبع آن اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تقویت و توسعه ی ورزش بانوان است که با تمام توان از آن حمایت خواهیم کرد.

 

وی افزود: ووشو البرز یکی از سرآمدان این رشته در کشور بوده و تاکنون قهرمانان زیادی را چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان تحویل جامعه ورزش کشور داده است.

 

معاون توسعه امور ورزش اداره کل تصریح کرد: وجود مشکلات بودجه ای و مالی یکی از مسائلی است که ورزش همیشه با آن روبرو بوده ولی علیرغم همه مشکلات چیزی که باعث موفقیت و افتخار افرینی شما خواهد شد، تلاش، پشتکار و عشق و علاقه به رشته ای است که در آن فعالیت می کنید.

 

در ادامه اسماعیل سایه افکن نیز با ارائه ی گزارشی از عملکرد هیئت در بخش بانوان گفت: هیئت ووشو استان البرز در بخش بانوان عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده که حضور ورزشکاران و مربیان البرزی در تیم های ملی رده های سنی مختلف نشان این مدعاست.

 

رئیس هیئت ووشو استان البرز افزود: ووشو بانوان در البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاشیم تا مسائل مربوط به استعدایابی و پرورش رده های سنی پایه را بیش از پیش توسعه دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =