با حضور مشاور عالی و مدیر کل حوزه استاندار ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه استان البرز مجموعه فرهنگی و هنری وندا نگار شامل کافه کتاب، پلاتو و نگارخانه افتتاح شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج نیز در این آئین گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا برای ارتقای زیرساخت های فرهنگی هنری از ظرفیت بخش خصوصی بهره ببریم.
مهدی ابدالی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه بهره اقتصادی ندارد بلکه خدمت به عرصه فرهنگ و هنر است.
وی در خصوص طرح های بهره برداری شده، اظهار داشت: مجموعه وندا نگار که توسط خیرفرهنگ و هنر 'سعیده خلدی' در فضائی به مساحت ٣٠٠ متر مربع در محل اداره ارشاد کرج راه اندازی شده که شامل کافه کتاب، پلاتو و نگارخانه است و با اعتباری بالغ بر ٩٠٠ میلیون ریال بازسازی و به بهره برداری رسیده است.
ابدالی گفت: همچنین سینما تئاتر ارشاد کرج که حدود ٢٥ سال قدمت دارد و پنج وزیر و هفت مدیر کل را به خود دیده، توسط سید نادر دلیل هوش مدیرعامل موسسه راه کیش در مدت ٢٣ روز بازسازی شده است.
وی افزود: سینما تئاتر ارشاد کرج نیز دارای زیربنای دو هزار مترمربع بوده و با بودجه پنج میلیارد ریالی با ٤٨٠ صندلی بازسازی شده است.
در آئین راه اندازی این دو مرکز که با حضور مشاور استاندار البرز برگزار شد، گروه تئاتر کودکان و گروه موسیقی هشت بهشت به هنرنمائی پرداختند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =