جلسه کمیته ستاد دهه فجر در محل مدیریت تعاون روستایی استان البرز برگزار گردید

جلسه ای با حضور معاون فنی و بازرگانی ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه ، روسای ادارات آموزش ، حراست ، بسیج ، اعتبارات ، شهرستان کرج ، فناوری و اطلاعات سازمان در دفتر معاونت استان تشکیل گردید.

به گزارش خبر آنلاین البرز، در این جلسه ابتدا رحیمی معاون فنی و بازرگانی استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در خصوص نقش و جایگاه تعاون روستایی در دوران انقلاب به مواردی اشاره نمودند.
وی در ادامه افزود که امسال هم مانند سالهای گذشته تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش ،سعی بر هرچه باشکوهتر برگزار نمودن مراسمات دهه فجر را دارد.
در ادامه نماینده ولی فقیه گفت : در نظام جمهوری اسلامی پیروزی انقلاب طلوعی شد بر غروب ظالمانه حکوتی مستبد و وابسته و خودرای .
حاج آقا موسوی فرمود : علی رغم تمامی مشکلات و معضلات کشور ایران توسط کشورهای بیگانه، لیکن در سال 57 با رهبری امام خمینی (ره) رهبری فرزانه و عالم ، اتحاد و همبستگی ملت فهیم ایران این انقلاب به پیروزی دست یافت که تاکنون هم بعد از گذشت 36 همچنان شاهد موفقیتهای روزافزون ایران اسلامی هستیم.
در ادامه هر کدام از اعضای جلسه برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نمودند.
در خاتمه مسئول روابط عمومی به عنوان دبیر جلسه منصوب و ضمن ارائه برنامه های و فعالیتهای پیش بینی شده در ایام دهه فجر خواستار همکاری و هماهنگیهای لازم از طرف ادارات ستادی و شهرستانی گردید .
جوهری خاطر نشان کرد : برگزاری مراسم جشن ، غبارروبی مزار شهدا ، آذین بندی ، پخش سرودهای انقلابی ، همایش پیاده روی ، برگزاری مسابقات پیامکی و ورزشی ، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ، از مهمترین برنامه های این سازمان در این ایام می باشد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =