برگزاری جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با تشکلهای تحت پوشش در تعاون روستایی استان البرز

جلسه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان با حضور مدیرعامل صندوق ، مدیر،روسای حسابرسی ، روابط عمومی ، ادارات تابعه شهرستانها ، مدیران عامل تشکلهای روستایی و کشاورزی در محل سالن جلسات مدیریت استان برگزار گردید.

به گزارش خبر آنلاین البرز، در این نشست ابتدا مدیر استان ضمن اعلام حضور 85 درصدی تشکلها در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گفت : با توجه به این که تشکلهای تحت پوشش با حذف نظام یارانه ای از رونق اقتصادی گذشته خارج شده اند لذا انتظار میرود تشکلها برای برطرف نمودن این موضوع وارد بحث بازاریابی و بازرگانی از طریق تزریق نقدینگی بواسطه صندوق مزبور گردند.
در ادامه وی افزود : بعضی از تشکلهای کشاورزی همانند دامداری ، کشاورزی و... در سطح استان باید با توجه به ساختار سازیهای اخیر بتوانند در جهت تحقق و پیشبرد اهداف سازمان و شبکه گام بردارند.
شمس همچنین خاطر نشان کرد : با توجه به این که 90 درصد افراد در تشکلها تحصیلکرده ، آشنا به کار و مسلط به امور شرکت و دارای پتانسیلهای قوی هستند لذا باید در صورت لزوم نظارت سازمانی ادارات حسابرسی ،حقوقی ، آموزش توسط کارشناسان بر تشکلها اعمال گردد .
در ادامه مهندس فرجی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ضمن تبریک به مناسبت ایام هفته وحدت در خصوص نحوه تشکیل صندوق ، ارائه خدمات و تسهیلات گزارشی را ارائه نمودند.
وی افزود : صندوق حمایت از سال 79 تاسیس ودر سالهای 84 در تهران و 91 در البرز فعالیت خود را آغاز نموده. هدف از ایجاد صندوق حمایت از بخش کشاورزی بالاخص تعاونیها در اجرای توسعه عملیاتی مرتبط با بخش از جمله ایجاد صنایع تبدیلی و سایر موارد می باشد.
فرجی افزود : شرکتهای پیشاهنگ - دشت گل نسترن - تعاونی تولید ماهدشت - گاوداران نظرآباد -دامداران کرج جزو تشکلهایی هستند که هم عضو صندوق های البرز وتهران هستند هم از بین 24 تشکل دارای سرمایه بالایی می باشند.
در خاتمه تشکلها با ارائه مسائل ، مشکلات و سوالات در خصوص عضویت در صندوق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =