پنجمین نشست شورای اداری تعاون روستایی استان البرز با حضور مدیر ، معاون ، روسای ستادی وشهرستانی ، نماینده اتحادیه نظارت در محل سالن جلسات مدیریت استان تشکیل گردید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، در ابتدا مهندس رحیمی معاون استان به تشریح موارد جلسه قبلی پرداخته و سپس به موضوعاتی در خصوص پیگیری تشکیل کارگروه تخصصی در مورد میوه شب عید ، بحث هزینه های تبعی ، توزیع آرد روستایی ، پیگیری تشکیل واحدهای اعتباری ، ارزشیابی تشکلها و تکمیل نمودن اطلاعات نیروی انسانی به نکاتی اشاره نمود. 

سپس مدیر استان ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت : یکی از مهمترین نکانی که باید به آن اهمیت داده شود تکمیل و به روز نمودن اطلاعات استانی و نیز اعمال آخرین تغییرات وضعیت شرکتها و اتحادیه های تحت پوشش است.
شمس همچنین در خصوص پیگیری مباحث آموزشی ، جلسات آسیب شناسی ، زمانبندی ارزشیابی تشکلها ، برگزاری جلسات کمیته کنترل و نظارت ، تاکید حضور مسئول روابط عمومی در جلسات ، تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری و تعامل فی مابین سازمان و شبکه مطالبی را بیان نمودند.
شمس در خاتمه خاطر نشان کرد : موضوع مهمی که امسال هم مانند سال گذشته باید به آن اهمیت داد بحث تامین و توزیع میوه شب عید است که باید با برنامه ریزی دقیق و جامع ، برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تنظیم بازار ، همکاری وتعامل فی ما بین اعضای ستاد و تشکلهای تحت پوشش این امر مهم تحقق یابد.
در پایان جلسه : سرپرست شهرستان کرج گزارشی از اقدامات و فعالیتها و عملکرد سال جاری شهرستان را در قالب پاورپوینت ارائه دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =