چرا وزیر کشور به قم رفت؟/ توصیه انتخاباتی آیت الله موسوی اردبیلی به رحمانی فضلی

وزیر کشور با مراجع عظام تقلید دیدار و به تشریح آخرین شرایط امنیتی، اقتصادی، تحولات منطقه ای و روند برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که امروز پنج شنبه وارد شهر مقدس قم شده است، با آیات عظام صافی گلپایگانی ، موسوی اردبیلی، نوری همدانی، وحید خراسانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی دیدار و گفتگو کرد.

تشریح آخرین وضعیت و شرایط امنیتی، شرایط اقتصادی پیش روی کشور، پس از برجام و لغو تحریم ها، آخرین تحولات منطقه، ارائه گزارش از روند اقدامات وزارت کشور در جهت برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و درخواست از مراجع عظام جهت دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و با شکوه در انتخابات های پیش رو، از جمله مهمترین محورهای سخنان وزیر کشور در این دیدارها بود.

آنگونه که تسنیم نوشته است؛ این دیدارها به‌صورت خصوصی و بدون پوشش رسانه‌ای برگزار ‌شده است.

البته پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نوشت که این مرجع تقلید ضمن تشکر از زحمات همه مسؤولین خصوصاً دولت و وزرات کشور گفت: لازم است از زحمات همه مسؤولین خصوصاً رئیس جمهور و دولت محترم و وزارت کشور تشکر کنم و به ویژه از وزیر خارجه و تیم مذاکره کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می کنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

وی اضافه کرد: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می بیند.  اگر می خواهیم مردم حضور جدی و سازنده ای داشته باشند باید از همه سلیقه ها و جناح ها استقبال کنیم. برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است. باید بگونه ای عمل کنیم که سلامت انتخابات  به باور مردم تبدیل شود. در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

در پایان این دیدار حضرت آيت الله موسوى اردبيلی برای موفقيت دولت تلاشگر و به نتيجه رسيدن زحمات آن دعا نموده و گفت: امیدوارم همه دستگاه ها به گونه ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده اند بهره برداری کنند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    13 4
    با دوستمون موافقم .اخبار انلاین
  • بدون نام ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    9 5
    اتفاقاً اين فكر اشتباهه،مخالفانه دولت و ملت دقيقاً همينو ميخوان كه مردم قهر كنن و راي ندن،اتفاقاً بايد راي داد
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    11 2
    بعنوان یک دبیربازنشسته و رزمنده پجانبازکوچک دفاع مقدس,نسبت به ردصلاحیت گسترده نامزدها,بویژه نوه گرامی حضرت امام"ره"بسیار متاسف و غصه دار هستم.امیدوارم در فرصت قانونی تجدیدنظر انجام شود تا امثال حقیر هم که درصد بالایی ازجامعه هستیم بتوانیم در انتخابات با شوروشوق شرکت کنیم و احساس یاس و نومیدی را نداشته باشیم.
  • دلواپس IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    5 6
    من به وزارت کشور اعتماد کامل دارم .حالا وزارت کشور آبروی بعضی از این عزیزان رد صلاحیت شده رو نمی بره ،اینها هم نباید خیلی پر رو بشن . آقا در دیگ بازه حیای گربه کجاست؟