آیت الله موحدی کرمانی: اصولگرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران گفت: اصول‌گرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در سومین همایش اصول‌گرایان که عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: ما دو نوع مسئولیت داریم، اولی فردی و دیگری اجتماعی است و باید بدانیم که مسئولیت اجتماعی ما به مراتب بیشتر از مسئولیت فردی است.

وی ادامه داد: اگر کسی در فکر جامعه اسلامی نباشد و وظیفه خود را نشناسد و یا بشناسد و عمل نکند، چنین فردی مسلمان نیست.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم که برای ادای حق اجتماعی مهم می‌باشد، تشکل است، خاطرنشان کرد: یعنی چه بسا انسان‌ها به صورت فردی نمی‌توانند در جامعه موثر باشند، اما زمانی که به صورت تشکل در آمدند و مجموعه شدند، می‌توانند موثر باشند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اصول‌گرا یعنی انسان‌های مومن، متدین، تابع ولایت، پیرو اسلام و قرآن که در این جامعه زیاد است و آنها قصد دارند دست به دست هم دهند و متحدد شوند

وی با اشاره به اینکه آمریکا درصدد نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و ما باید جلوی نفوذ آمریکا را بگیریم، تاکید کرد:  اصول‌گرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خاطرنشان کرد: افرادی از گروه‌های مختلف اصول‌گرا جمع شدند که همه تابع ولی‌فقیه و دوست‌دار اسلام و انقلاب هستند و دغدغه‌مند هستند و موفق شدند از بین خود افرادی را به عنوان نماینده انتخابات کنند و حدود 180 نماینده را انتخاب کردند و در مرحله بعد قرار شده 60 نفر از افرادی که رای بیشتر دارند مشخص شوند و در مرحله آخر 30 نفر اصلی انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما دعا می‌کنیم خداوند وجود مقام معظم رهبری را تا ظهور حضرت مهدی(عج) حفظ کند، اما اگر خدایی ناکرده برای ایشان اتفاقی بیفتد، مجلس خبرگان باید رهبری را تعیین کند، لذا باید آدم‌های بصیر، آگاه، متدین، تابع ولایت و پیرو امام و رهبری وجود داشته باشند که برای رهبری تصمیم بگیرند. همان‌طور که رهبری فرمودند کلید نظام دست رهبر است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید افراد صالح به مجلس شورای اسلامی بروند. هم‌اکنون اصول‌گرایی خوشبختانه شکل گرفته و تشکلی به وجود آمده و انسان‌هایی از گروه‌های مختلف اصول‌گرا دور هم جمع شده‌اند و همه تابع ولایت‌فقیه و دوستدار اسلام و انقلاب هستند. این گروه‌ها موفق شده‌اند از بین خود افرادی را به عنوان نماینده انتخاب کنند و حدود 180 گروه اصول‌گرا، 180 نماینده را انتخاب کرده‌اند و در برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌ شده این نمایندگان جمع شده و به آنها گفتیم که فعلا در مورد تهران یعنی لیست 30 نفره تک تک نظر دهید. اوراقی به آنها داده شد و آنها 30 نفر را انتخاب کردند و این اوراق جمع شد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: در قدم اول از این تعداد حدود 60 نفر به عنوان افرادی که رای بیشتری دارند، انتخاب شدند و در مرحله بعد این آرا غربال مجدد شد. آنهایی که به عنوان شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان هستند، افرادی که می‌شناسند را معرفی کردند و باز انتخاب دوم و سوم صورت گرفت و این اتفاق‌ها جنبه دموکراسی و مردمی بودن دارد و همه گروه‌های اصول‌گرا هستند و با استمداد از ذات مقدس الهی امیدواریم لیست 30 نفری اصولگرایان را بدهند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز اصول‌گرایان همین شیوه را عملی می‌کنند و یک لیست می‌دهند، گفت: اصول‌گرایان در تهران نیز یک لیست 30 نفره می‌دهند و اگر احساس کردند که با تعدد نامزدها آسیب می‌بینند، برای رضای خدا تعدد را کم کنند و افرادی به نفع لیست واحد انصراف دهند و اگر چنین اقدامی صورت گیرد، لیست واحد اصول‌گرایان در سراسر کشور ارائه می‌شود و اگر چنین شود ما حس می‌کنیم وظیفه خود را انجام داده‌ایم و سعی خود را کرده‌ایم، حالا نتیجه انتخابات هر چه شد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: موقعیت بسیار حساس است و ما فقط مسئول یک رای خود نیستیم و مسئولیت اجتماعی داریم و باید دیگران را در امر انتخابات روشن کنیم؛ مبادا گول برخی شعارها را که برخی افراد ناپخته می‌دهند، بخوریم. باید ظاهر را نبینیم.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی اظهار داشت: ممکن است در لیست یک نفری که آمده بقیه نشناسند، اما می‌توانند ببینند که این لیست را چه گروهی داده است. آیا آن گروه دلسوز، خدوم، متدین، انقلابی و تابع ولایت فقیه است یا خیر؟

وی گفت: مقام معظم رهبری روشنگری را کامل کرده و فرموده‌اند چه بسا افراد زیادی وجود دارند و نمی‌توان 30 نفر آنها را شناخت، اما می‌توان گروهی که پشت سر این لیست‌ها قرار دارند را شناخت و فرمودند من نیز به این نگاه می‌کنم که اگر لیستی را دیدم که افرادی مومن، متدین و انقلابی تهیه کرده‌اند، به آنها رای می‌دهم و به آنها اعتماد می‌کنم.

وی در پایان با بیان اینکه امروز وظیفه ما سنگین است، خاطرنشان کرد: مبادا فردی که سلسله برنامه‌های خوبی برای انتخابات دارد اگر در مسئله انتخابات کوتاه آید نگرانم که نمره صفر بگیرد، چرا که در انتخابات می‌خواهیم سرنوشت کشور مشخص شود.

27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 31
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    114 4
    جنگ سر نفوذه.
  • جواد ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    110 3
    اگه مي تونستند بدتر از اين هم انجام مي دادن. ولي بايد فعالانه انتخابات ...... كرد.
  • مجید IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    199 3
    میزان رای ملت است یا خواست اصولگرایان
  • بی نام RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    حاج اقا شما اینطوری نبودید قانونمند بودید چی شده؟
  • حمید A1 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    188 4
    بگذارید اصولگراها اخرین دست و پای خودشان را بزنند که بالاخره توسط اکثر مردم محو،و همچنین حذف می شوند.چه امسال ،یا سالهای بعد توسط مردم کنار گذاشته خواهند شد.
  • بی نام AE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    145 1
    این یعنی انحصار طلبی و خود حق انگاری.....بدتر ازین نمی شد از انتخابات تعریف کرد.
  • بی نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    132 1
    در واقع تیتر درست اینه: اصولگرایان اجازه ورود رقبا را با رد صلاحیت به هر دو مجلس نخواهند داد در واقع دوستان میدانند که مردم رایشون با چه کسانی است می کوشند با حذف اونها مانع ورودشون به مجلسین بشوند. اگر شما دوستان نمیترسید و اینها هم رایی ندارند چرا اجازه نمیدهید مردم خودشان تصمیم بگیرند؟ یک عده ای هستند که اموری را به دست گرفته اند و مانع ورود افرا ددیگر میشوند.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    127 2
    مگر مردم نباید انتخاب کنند اصولگرا نمیگذارند یعنی چی ؟
  • بی نام RO ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    125 2
    اينا ديگه شورشو درآوردن،
  • محمود IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    97 1
    حاج اقا تعریف جدیدی از مسلمانی دارنداگرکسی درفکرجامعه اسلامی و...................نباشد مسلمان نیست ما براساس این نظر هنوز مسلمان نبستیم نه باگفتن شهادتین ونه باانجام اصول دین وفروع دین یامجدد مسلمان تازه ویاتازه مسلمان به روش اقایان بشویم
  • بی نام DE ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    126 1
    حاج آقا چند نفر از این نامزد های اصولگرای احراز صلاحیت شده تون رو خیلی خوب می شناسم و حاضر نیستم یک نانوایی رو هم دستشون بدهم. حالا چطور صلاحیتشون تایید شده؟؟؟؟ خبر خواهش میکنم چاپ کن.
  • بی نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    89 2
    اگه قراره نفوذ کنن که مملکت خراب بشه بگو به خودشون زحمت ندن چون هیشکی نمیتونه مثل همین اصولیا همه چیا نابود کنه
  • سبحانی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    80 1
    اصول گرایان خودشون با خودشون چند .چندن ///
  • بی نام IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    105 1
    پس مردم کجای جمهوریت اسلامی قرار دارند؟
    • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      5 94
      مردم تاج سر نظام هستن. به فرمایش ایشان توجه کنید. فرمودن مانع ورود نفوذی ها میشیم و نه مانع ورود نماینگان مردم. به حرفهای حاج آقا بیشتر توجه کنید.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    106 2
    وصول گرایان...
  • بدون نام ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    77 3
    امام جمعه فراجناحي
  • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    94 1
    جناب استاد بیش از سه بار در خصوص مشخصات کاندیدا ها نظر دادید که انقلابی مومن ولایتمدار باشند اما یکبار نگفتید که به فکر مردم باشند اصلا یادتان هست که مردمی هم وجود دارند یا اصولگرا همه دنیای شما شده است
    • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      8 82
      خب کسی که مومن و ولایتمدار باشه حتما به فکر مردم هم هست اما هر کس که به فکر مردم باشه الزاما ولایتمدار نیست.
  • بی نام RO ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    94 2
    لطفا خودشو ناراحت نکن .مگه از فیلتر شورای نگهبان غیر از عصول گرا کسی عبور میکنه که بخواد نفوذ کنه
  • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    79 1
    میترسم یکی مٍل رییس جمهور محترم اسبق چنان نفوذ کنه که 100 سال هم کسی متوجه نشه
  • قتبیت A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    53 0
    واس ماس .... یعنی کلش واس ماس ...
  • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    40 1
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، این رو شورای نگهبان به مردم اثبات کرده بود قبل از این که شما بگید
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    53 2
    یکی باید مواظب اصولگرایان باشد کشور و اسلام از رفتار اصولگرایان کم آسیب ندیده احمدی نژاد و دولت پاکدستش و ....... دستپخت اصولگرایان بوده
  • حسین A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    52 2
    ایشان می فرمایند به جز اقلیت مورد نظر ایشان بقیه حق ورود به مجلس ندارند
  • بی نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    53 5
    اگه شده به عباس آقای تیم ملی رای بدیم باید تو انتخابات شرکت کنیم مهم نیست کی میره مجلس فقط نباید اصولگراها برن
  • بی نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    21 52
    آقای موحدی. هجده سالم بود که انقلاب کردم و به جمهوری اسلامی رای آری دادم. هنوز هم زنده ام و به هیچ گروه یا شخصی در حد توانم اجازه نخواهم داد که جمهوریت نظام را مخدوش کند. امام راحل فرمودند جمهوری اسلامی. نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم. ما هنوز بر همان عهدیم.
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    57 2
    اصولگرایان وقتی خودشان تنها گروه شرکت کننده در انتخابات هستند چطور می خواهند جلوی بقیه را بگیرند
  • بی نام EU ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    57 2
    اصلاح طلبان اگر قدرت و توان نداشتند شما اینطور برای حذف آنها اقدام نمی کردید....سری به جامعه بزنید تا ببینید چقدر از مردمی که از آنها دم می زنید فاصله گرفته اید
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    39 1
    یعنی غیر از وصول گراها کسی دیگه ای نباید نفوذ کنه به مجلس. فقط خودشون باید نفوذ کنن
  • سهراب A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    9 0
    میزان رأی ملّت است اصولگرایان چه کاره اند به علاوه غیر از اصولگرایان بقیه نفوذی هستند ؟ بهتر بود حاج آقا میفرمودند مردم نمیگذارند نفوذی ها وارد مجلس شوند .