عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: در برابر حق‌الناس مسئول هستیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، محسن اسماعیلی درباره دیدار با تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس که برای حضور در انتخابات پیش رو از سوی هیات‌های نظارت تایید صلاحیت نشده‌اند، گفت: در برابر حق‌الناس مسئول هستیم و به خود اجازه نمی‌دهیم که در روند بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس، اجحافی در حق داوطلبان صورت گیرد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: اما این را هم باید در نظر داشته باشیم که اگر فردی که صلاحیت قانونی ورود به مجلس را نداشته باشد، در اثر بی‌دقتی یا اغماض ما، وارد مجلس بشود، ضد حق‌الناس عمل کرده‌ایم؛ همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز در این باره یادآوری کرده‌اند.

حدود 50 نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی که نتوانسته‌اند برای شرکت در انتخابات اسفند ماه از فیلتر هیات‌های نظارت بر انتخابات مجلس عبور کنند، با محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان دیدار و گفت‌وگو کردند. این دیدار در محل تالار مشروطه مجلس برگزار شده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    107 4
    چگونه ممکن است شما هم کاندید مجلس خیرگان باشید هم ناظر انتخابات خبرگان.خودتان صلاحیت خودتان را تایید کردید عجب
  • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    77 3
    پس لطف کنید اینقدر راحت برچسب عدم التزام به مردمی که تمام عمرشون رو نماز خودن و روزه گرفتن نزنید.
  • علی EU ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    16 1
    آقای اسماعیلی خیلی ادم خوب و تعادل فکری و جهتی دارند.... مطمئن ام اگه میگه من حق الناس رعایت میکنم مطمئن ام به اندازه یک رای خودش میکنه.... البته از شاگرد آقا مجتبی تهرانی توقعی غیر از این نمیشه داشت
  • فرهاد IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    13 0
    چطور می شود نماینده ای در مجلس باشد و اکنون برای این دوره رد صلاحیت شود.اگر ضد نظام بوده الان هم نباید در مجلس باشد فکر کنم کمی تعجب برانگیز باشد.
  • حامی A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    13 2
    قطعا اجازه نمیدهید اجحافی در حق اصول گرایان صورت بگیرد. ما نیز تایید میکنیم.
  • منتقد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    11 1
    مسولان به نظرات کاربران که از تمام نقاط ایران هستند توجه کنند.مردم همینها هستند.بله ما مردم از افراطگرایی و دزدی و غارت و خفقان به خسته شدیم.به چه زبانی داد بزنیم که نه ما مردم رو رها کنید.شما بهتر از ما حال خودمان را درک میکنید؟