به گزارش خبرانلاین ازسرخرودبه همت سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین و با مشارکت شرکت شهر رایانه یک دوره جشنواره عکاسی با موضوع قوهای مهاجر در شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد برگزار گردید.

شاهین دهستانی مدیرعامل سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در محمودآباد گفت: همه ساله همزمان با کاهش دما و آغاز فصل زمستان شاهد حضور دسته های زیادی از قو و درنا و غازهای وحشی هستیم که زیستگاه های طبیعی خود راترک نموده و بمنظور زمستان گذرانی در شالیزار ها و تالابهای سرخرود و فریدونکنار اقامت نموده و این جشنواره هنری با هدف اطلاع رسانی در جهت دعوت به حضور شهروندان و هموطنانمان برای دیدن این موهبت زیبای الهی و همچنین فرهنگ سازی برای حفظ حیات این گونه های زیبای طبیعت و همچنین ثبت و خلق آثار زیبای هنری از طبیعت مازندران و بالاخص تالاب سرخرود برگزار گردید.
وی گفت: در این دوره از مسابقات 35 نفر از علاقمندان به هنر عکاسی شرکت نموده و بیش از 70 عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
مدیرعامل سازمان مردم نهاد جوانان وارث زمین محمودآباد گفت: بر اساس نظر هیات داوران این جشنواره عکسهای ارسالی مهدی نصیری موفق به اخذ عنوان مقام اوّل و کسرا قربانی حائزه رتبه دوم و سارا نساج دخت مقام سوم این جشنواره عکاسی را به خود اختصاص داده و به نفرات برتر لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود اهدا شده و همچنین هدیه ای هم به رسم یادبود به خانم مرضیه هاشم نژاد به پاس زحماتشان در برگزاری این جشنواره اهداء شد.
وی افزود: در نظر است آثار ارائه شده به دبیرخانه این جشنواره در قالب نمایشگاه عکس در روز 13 بهمن روز ملّی تالاب جهت بازدید علاقمندان در محل تالاب وزرا محله سرخرود به نمایش گذاشته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =