پس از برگزاری نشست صبح امروز کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون مذاکرات صورت گرفته در این نشست را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی در این باره گفت: طی دو روز گذشته بحث های فشرده و متعددی با مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مسابقات انجام دادیم و به ادعاهای مطرح شده توسط عربستان و امارات پاسخ دادیم.

اسدی گفت: در واقع بحث اساسی ما عدم دخالت مسائل سیاسی در فوتبال آسیا و جهان بود و با تکیه بر کلیه دیدگاه‌های موجود و نظراتی که توسط کشورهای مقابل مطرح می شد، بحث های خود را مطرح و اعلام کردیم، همانطور که همه بر آن اذعان دارند ایران کشور امنی است و توانایی تامین امنیت و برگزاری مسابقات را به راحتی دارد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: شب گذشته و پس از برگزاری نشست روز نخست پیشنهاد جدید خود را که در هیچکدام از نامه ها و دستور جلسات AFC وجود نداشت را ارائه کردیم و از صبح امروز نیز به منظور بررسی های بیشتر در خصوص موضوعات مطروحه، وارد نشست شدیم و با تکیه بر موضوعات پیشین، پیشنهاد جدید ما که شب گذشته (یکشنبه) ارائه شده بود در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار دادیم که مورد پذیرش اعضای جلسه قرار گرفت و مقرر شد طی بررسی‌های بیشتر توسط مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ارائه شود.

اسدی گفت: پس از ارائه پیشنهاد ما مقرر شد در رده تیم های ملی و بازی های رسمی همه تیم ها مانند گذشته رفتار شده و همه کشورها با حفظ حق میزبانی مسابقات خود را برگزار کنند. ضمن اینکه ادعا و درخواست کشور امارات مبنی بر برگزاری بازیهای باشگاهی و ملی آن در کشوری بی طرف رد و قرار شد حق میزبانی برای تیم های ملی و باشگاهای دو کشور محفوظ بماند.

او گفت: ضمن اینکه برنامه بازیهای باشگاهی دو ایران و عربستان تغییر کرد و مسابقات چهار گروهی که نمایندگان ایران و عربستان سعودی در آن حضور دارند اصلاح شد تا زمان کافی برای انجام ارزیابی‌های لازم در خصوص شرایط میزبانی نمایندگان دو کشور فراهم شود و پس از آن در خصوص نحوه برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد شد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    7 1
    دست شما درد نکند اقای اسدی لطف کنید در کار مربی تیم ملی دخالت نکنید