گزارش جنجالی فساد در فوتبال ایران یک روز پس از انتشار در رسانه‌ها، در صحن علنی مجلس قرائت و پرونده به قوه قضاییه ارجاع شد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی کمیسیون اصل 90  صبح امروز گزارش این کمیسیون درباره‌ عملکرد وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال را در جلسه علنی خانه ملت قرائت کرد.

مصطفی افضلی‌فرد پس از قرائت این گزارش خاطرنشان کرد: در این گزارش عوامل مختلفی که در ایجاد فساد در فوتبال موثر بوده و هستند آمده است. به گفته وي هنوز پرونده گزارش فساد در فوتبال مفتوح است.

در پايان اين گزارش آمده بود که کمیسیون اصل نود مجلس در راستای انجام وظایف مصرح در قانون اساسی و متعاقب وصول شکایات و گزارش‌های متعدد در خصوص موضوع «نهادینه شدن فساد و تخلف در فوتبال ایران» ضمن استعلام از مراجع نظارتی و اداری قانونی مرتبط با موضوع، تشکیل جلسات متعدد و مصاحبه با تعداد زیادی از علاقه‌مندان فوتبال و استماع نظر کارشناسان خبره و انجام تحقیقات لازم، اقدام به بررسی این پرونده نمود که خلاصه‌ای مجمل و متناسب با قرائت در جلسه عمومی مجلس شورای اسلامی تهیه گردید و حسب مورد، پرونده جهت طی مراحل قانونی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد. 

گفتني است، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه امروز مجلس را بر عهده داشت نيز در تذکری گفت: در اینگونه موارد که قرار است گزارش کمیسیونی درباره تحقیق وتفحص از نهادی در مجلس قرائت شود، نباید قبل از قرائت، این گزارش رسانه ای شود. اما متاسفانه درباره فوتبال این اتفاق رخ داد و برخی رسانه ها روز گذشته متن کامل این گزارش را منتشر کردند که کار درستی نبود. چرا که در قانون و آيین نامه داخلی مجلس آمده است که انتشار این گزارش ها باید پس از قرائت درصحن علنی مجلس صورت گیرد.

27220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    3 0
    بله ديگه هيچي رسانه اي نشه
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    4 0
    یالاخره دست امثال شما ها باید رو بشه ناراحت نشید کاری باهاتون ندارتد
  • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    4 0
    تا کی مخفی کاری و مردم را نامحرم فرض کردن