فیروزگاه خواستار شد:فرهنگسازی نسل آینده از طریق برنامه سازی برای کودکان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملکرد مطلوب اداره کل روابط عمومی مرکز در راه اندازی آوای اتوبوس خواستار استمرار برنامه های فرهنگی در رادیو اتوبوس شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج سعید فیروزگاه با اعلام این مطلب یاد آور شد: تعداد زیادی از مردم شهر کرج از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس استفاده می کنند که با توجه به این موضوع سازمان اتوبوسرانی می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ شهروندی داشته باشد.

این عضو شورا، راه اندازی آوای اتوبوس به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج و همکاری سازمان اتوبوسرانی با این اداره کل را عملکردی بهینه در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی ذکر و عنوان کرد: تقویت ارتباط دو سویه بین شهروندان و مسئولان شهری از مهمترین بازخورد های راه اندازی آوای اتوبوس تا کنون بوده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از ایده کارشناسان فرهنگی در خصوص ساخت برنامه های رادیویی، اظهارداشت: در صورتی که برنامه ها جنبه آموزشی داشته باشند، تحقق فرهنگ شهروندی در آینده ای نزدیک، دور از انتظار نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه آوای اتوبوس با برنامه های متنوع موجب ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی می شود بر ساخت برنامه هایی متناسب با روحیه کودکان نیز تاکید کرد و افزود: این برنامه ها باید جنبه فرهنگسازی داشته باشند تا از طریق کودکان، نهادینه شدن فرهنگ شهروندی در نسل های بعد نیز تضمین شود.

فیروزگاه در ادامه سخنان خود اجرای برنامه های رادیویی در تمام وسایل حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس ها، تاکسیها و مترو را پیشنهاد داد و اضافه کرد: تحقق توسعه طرح های فرهنگی از این طریق ممکن می شود.

این عضو شورا همچنین بر افزایش آگاهی شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری تاکید و با اشاره به اینکه اطلاع رسانی از این عملکرد از طریق آوای اتوبوس فراهم شده است، عنوان کرد: شهروندان با آگاهی از عملکرد مدیریت شهری رغبت بیشتری نسبت به نگهداری از فضای شهر پیدا می کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =