کانون فرهنگی معرفت در مسجد امام صادق (ع) در کرج صاحب امتیاز علمی و پژوهشی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز طی بازدید از کانون فرهنگی هنری معرفت در مسجد امام صادق (ع) این کانون را به جهت فعالیت پژوهشی فعالان کانون صاحب امتیاز علمی و پژوهشی خواند.


به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مهندس سید موسی حسینی کاشانی، به همراه حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز از کانون فرهنگی هنری معرفت در مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) واقع در کوی کارمندان شمالی، سه راه رجایی شهر بازدید کرد.
طی این بازدید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از این کانون فرهنگی مسجد بازدید کرد و آن را یکی از امتیازهای برجسته این مسجد خواند و گفت: جای تقدیر دارد، که کانون های مساجد در رشد و رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام های موثری را برداشته اند و یکی از نیاز های ضروری جوانان را در امر کتابخانه مرتفع کرده اند.
مهندس کاشانی در خصوص ارزیابی خود از این کانون فرهنگی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری معرفت در مسجد امام صادق (علیه السلام) یکی از کانون های موفق در این منطقه تلقی می شود، و از کانون های صاحب امتیاز در بحث پژوهشی علمی است.
در ادامه مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز بخش کارگاهی پژوهشی این کانون با نام کارگاه پژوهشی حضرت ابوالفضل (علیه السلام) را به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی کرد و توضیح داد: بخشی از فعالیت های کانون های مساجد در راستای پژوهش و تحقیق و طرح های پروژه ای است.
به گفته این مسئول، فعّالان کانون های مساجد توانایی های خاصی در عرصه های علمی و هنری و فرهنگی دارند، که با پرورش این استعدادها شاهد پویایی و رونق مساجد خواهیم بود.
دهقان، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام) با تشریح فعالیت های این کانون مسجد اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری این مسجد، در چند بخش از جمله، فعالیت های رایانه ای، روخوانی قرآن، مشاوره به خانواده ها و بازدید از خانواده شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی خلاصه می شود.
مدیرکانون فرهنگی معرفت در این بازدید، با نشان دادن مساحت های افزوده شده به شبستان مسجد گفت: با توجه به استقبال و نیاز منطقه سعی در گسترش محیطی شبستان مسجد شده است، که با حمایت خیّران و اهالی در این زمینه اقدام هایی در حال انجام است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =