سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ساوجبلاغ ، از معرفی سرپرست جدید نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش چهارباغ خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ،حسین زودبین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی و کسب نظر مساعد مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، سرپرست جدید نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش چهارباغ معرفی و طی مراسمی در حضور مسئولین شهرستان و بخش چهارباغ فعالیت خود را آغاز نمود.
زودبین در این مراسم که با استقبال و حضور مسئولین و معتمدین بخش چهارباغ برگزار شد با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخص های توسعه و رشد ،ارتقاء برنامه و زیرساخت های فرهنگی است افزود : باید با برنامه ریزی های دقیق زیر ساخت های فرهنگی را در این شهرستان ارتقاء داده و به سمت رشد و توسعه این مهم پیش برویم.
وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه چهارباغ افزود: با وجود اینکه بخش چهارباغ دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه نیروهای انسانی فرهنگی است ، ولی در حوزه زیر ساخت ها متاسفانه این بخش از محرومیت های متعددی رنج می برد.
زودبین با اشاره به کلنگ زنی کتابخانه و فرهنگسرای چهارباغ در سال های گذشته از عدم تخصیص بودجه به این پروژه ها انتقاد کرد و خواستار تعیین تکلیف این پروژهای رها شده گردید.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه بخش چهارباغ با بیان مسائل مربوط به فرهنگ و هنر در بخش چهارباغ به حساسیت و اهمیت نقش مجریان و مسئولان این حوزه تاکید فراوان نمود و خواستارحمایت و همیاری بیشتر سایر دستگاه ها و مدیران با موضوع گردید.
درادامه،محمد رضا سرشار بعنوان سرپرست جدید نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش چهارباغ معرفی شد و از زحمات افشین حسنلو سرپرست پیشین نمایندگی بخش چهارباغ تقدیر بعمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =