علی کفاشیان سخت ترین کار دنیا را انتخاب سرمربی برای تیم ملی می داند.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره مربی تیم ملی گفت:« تیم فنی ما عملکرد قطبی را زیر نظر دارد. تا زمانی که حس کنیم یشان روند مثبتی دارند و ما را به سر منزل مقصود می رساند ، به همکاری مان ادامه می دهیم. تا به حال هم عملکرد این مربی خیلی بد نبوده است. ما در مقدماتی جام جهانی فقط 6 دقیقه تا صعود فاصله داشتیم و افشین بد نتیجه نگرفت. بعد از این هم خیلی اشکال بزرگی را در تیم ملی مان نداشته ایم. با این وجود ما برای مسابقات تیم ملی در سال آتی برنامه خاصی داریم که اگر احساس کنیم این مربی نمی تواند ما را به هدف مان برساند ، ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد.»

او همچنین درباره سخت ترین روزهای کاری اش در فوتبال گفت:« هیچ کاری برای من سخت تر از انتخاب مربی تیم ملی نبوده و نیست. گاهی فشار افکار عمومی این قدر زیاد می شود که حتی فشارهای دیگر نهاد ها هم ناشی از همان نظرات مردمی می شود . مثلا در ماجرای علی دایی خودم اصرار داشتم که تیم می باید با او به جام جهانی برد و حتی بعد از بازی با عربستان معتقدم دایی نباید برکنار می شد اما گاهی شرایط طوری پیش می رود که باید تصمیم هایی بر خلاف نظر شخصی ات بگیری و این ناشی از فشار افکار عمومی است. بدترین لحظات عمرم ، در ساعات پس از بازی ایران و عربستان رخ داد. البته قبل از آن هم در ماجراهای متوالی انتخاب و تغییر مربی ملی ، این شرایط را تجربه کردم. گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که مردم آنها را نمی بینند اما فقط برای شان نتیجه مهم است .»

این اتفاقات درحالی رخ می دهد که روز گذشته کفاشیان مذاکرات با فاتح تریم توسط مهدی تاج را تائید کرد و گفت در این باره با او هماهنگی های لازم انجام شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 49703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =