مهدی حاج باقر باری دیگر سفر افشین قطبی را به هلند تکذیب کرد.

مدیر برنامه های قطبی در مصاحبه با خبرآنلاین گفت:« می خواهید قطبی را امشب به تلویزیون ببریم تا ببینید او هنوز در ایران است؟»
این گفته حاج باقر درشرایطی است که حتی علی کفاشیان ، رئیس فدراسیوت فوتبال سفر خارجی قطبی را تائید کرده است.  اما مشاور قطبی همچنان بر گفته خود تاکید دارد :« قرار بود افشین پنجشنبه شب به هلند برود اما نتوانتسیم برایش بلیت هواپیما بگیریم ولی اگر این اتفاق امشب یا صبح فردا بیفتد ، افشین برای تعطیلات نوروز می رود هلند. مدت این سفر را هم خودش با کفاشیان هماهنگ کرده است.»

البته اینکه تعطیلات قطبی 3 روز زودتر آغاز شده باشد ، یعنی درحالی که مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برگزار می شده است ، وقتی تیم ملی فعلا هیچ برنامه جدی را تا خرداد ماه ندارد ، اهمیتی نداشته باشد اما اصرار حاج باقر در کتمان سفر قطبی عجیب است. اینکه راننده شخصی قطبی خودش او را پنجشنبه شب به فرودگاه برده است و این نکته را یکی از مسولان فدراسیون فوتبال رسما تائید کرده است و رئیس فدراسیون هم  این حقیقت را تائید کرده است. آنچه اما بیش از ماجرای رفتن قطبی به هلند اهمیت دارد بحث مذاکرات فدراسیون با مربیان خارجی است. اینکه کفاشیان  گفته است به مربی خارجی برای تیم ملی می اندیشد. حاج باقر در پاسخ به این سوال می گوید:« آقای کفاشیان که مصاحبه اش را تکذیب کرد. مگر می شود یک مربی را بدون ناکامی کنار گذاشت؟ قطبی با تیم ملی به جام ملتها صعود کرده و در بازی های مقدماتی جام جهانی هم که بد نتیجه نگرفته است. اگر این کار انجام شود که منطقی نیست. البته من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم . آنچه از نظر ما اهمیت دارد این است که قطبی تا پایان قراردادش به فدراسیون پایبند است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 49675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamid SE ۰۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
    0 0
    مگه این افشین چه تاجی به سره فوتبال زاده که اینقد پاچاشو میگیرن ؟
  • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
    0 0
    بابا هر کی رو بیارن اینو مدیریت ما مشکل داره بازیکن خوب نداریم ما یه دوره طلایی داشتیم اونم زمان برانکو بود و واقعا با جون و دل بازی میکردن اما الان بازیکنی که دعوت میشه تیم ملی برای رفع خستگی میاد اصلا انگیزه بازی کردن نداره تو رو به خدا کم اشتباهتونو بندازین گردن این یکی اون یکی اون از علی دایی این از افشین قطبی او ن از قلعه نوعی