رئیس سازمان لیگ می گوید شاید عربستانی ها برای تامین امنیت تیم های ایرانی مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج که امروز به برنامه ورزش و مردم رفت، درباره تصمیم عربستانی ها از لغو سفرشان به ایران گفت: «اگر قرار باشد عربستانی ها به ایران نیاید، قانونی اش این است که بازی را سه بر صفر به نفع ما کنند.»
تاج ادامه داد: «ما تمایلی به تشدید تنش ها نداریم. ما به کنفدراسیون اعلام کردیم که مشکلی برای تامین امنیت ورزشگاه نداریم. گفتیم اگر عربستانی ها نمی توانند امنیت را تامین کنند مشکل دیگری است. طبق قوانین کنفدراسیون سفر نکردن عربستانی ها به ایران توجیهی ندارد. روز 11 دی هم جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون در قطر است و آقای کفاشیان در این جلسه حاضر خواهد شد و باید ببینم چه اتفاقی می افتد.» تاج همچنین گفت: «امسال نباید به عربستانی ها ببازیم. باید تیم های باشگاهی را تیم ملی قلمداد کنیم. » او ادامه داد: «ما همه قوانین AFC را خوانده‌ایم که در آن پرهیز جدی از مسائل سیاسی شده است. موضوعی که عربستانی‌ها اعلام کرده‌اند کاملا سیاسی است. در قوانین تاکید شده که از مسائل سیاسی پرهیز کنید. موضع عربستانی‌ها سیاسی است. ما نگران این مسائل هستیم و باید ببینیم تصمیم AFC چیست. 11 بهمن جلسه‌ای در AFC با حضور اعضای هیئت رئیسه و هیئت اجرایی برگزار می‌شود و در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد. دو اتفاق برای ما مهم است. اینکه همیشه باختن از تیم‌های عربستانی برای ما خوب نیست. ما 40 روز تا آغاز مسابقات وقت بیشتر نداریم و باید بحث تقویت نمایندگان ایران را در پیش بگیریم.»

مهدی تاج همچنین درباره هزینه باشگاههای لیگ برتر در فصل جاری گفت: «تا پایان هفته هفدهم 175 میلیارد تومان قرارداد ثبت کردیم که نسبت به سال گذشته که 195 میلیارد تومان بود 20 میلیارد کاهش داشته‌ایم. درآمدهای خوبی در کشور نداریم و به غیر از 3 باشگاه همه از دولت تغذیه می‌کنند. استقلال با 18 میلیارد تومان در صدر هزینه‌ها قرار دارد و پس از آن سپاهان با 17.9 و پرسپولیس با 16.5 در رده‌های بعدی قرار دارند. استقلال اهواز با 5.6، استقلال خوزستان با 5.9 میلیارد کمترین هزینه‌ها را داشته‌اند. سایپا جزو تیم‌هایی است که تنها 9 میلیارد هزینه کرده و به همراه استقلال خوزستان مجموع هزینه‌هایشان تنها 14.9 میلیارد است.»رئیس سازمان لیگ درباره اینکه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خواهد شد، گفت: خیر، من در انتخابات فدراسیون شرکت نمی‌کنم.

تاج درباره شایعه حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: «من تصمیم برای حضور در انتخابات ندارم.» او در پاسخ به این سوال که گویا به نفتی ها گفته بودید بیرانوند را به پرسپولیس بدهند، توضیح داد: «این مطالب در روزنامه‌ها منتشر شده است، ما اعلام کردیم که پرسپولیس به دنبال تقویت مجموعه‌اش باشد ولی اصراری برای پرسپولیسی شدن بیرانوند نداشتیم.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =