کنسرت موسیقی «حسین علیزاده» آهنگساز و نوازنده پیشکسوت موسیقی ایرانی همراه با آواز «محمد معتمدی» با همراهی گروه هم‌آوایان، پایان هفته جاری در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این کنسرت به همت آموزشگاه موسیقی آوای ایرانی، با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با عنوان «بحر طویل» اجرا خواهد شد و برگرفته از فرم ادبی ـ موسیقایی کهن مردم ایران است که گروه هم آوایان با نگاهی تازه روی اشعار سیروس جمالی آن را اجرا می کند.

کنسرت حسین علیزاده و «هم‌آوایان» شامل قطعات و تصانیفی بر روی اشعار فریدون مشیری، سیمین بهبهانی و حافظ است که در دستگاه‌های چهارگاه و راست‌پنج‌گاه اجرا خواهد شد.

پژمان حدادى (تمبک، سازهاى کوبه اى)، على بوستان (شورانگیز)، سیامک جهانگیرى (نى)، سینا جهان آبادى (کمانچه)، نگار بوبان (عود)، صبا علیزاده (کمانچه)، سیاوش برهانى (تار)، رادمان توکلى (بم تار)، محمد انشائى (قیچک)، سحر ابراهیم (قانون) و سینا خشک بیجارى (تمبک) به عنوان نوازنده در کنار استاد حسین علیزاده و محمد معتمدی در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کنسرت مذکور روزهای ١٧ و ١٨ دی ماه در دو سانس ساعت های ١٨ و ٢١ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به شهر کتاب گلسار و خیابان لاکانی، آموزشگاه موسیقی آوای ایرانی، فروشگاه موسیقی ماه نو و فروشگاه موسیقی سروش مراجعه و یا به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت آیران کنسرت به آدرس iranconcert.com خریداری نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =