فرودگاه شیراز برای پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس مانع ایجاد کرده و در این بین، مردم معطل می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسافران شرکت هواپیمایی زاگرس در پرواز شماره ۴۰۲۰ دیروز یکشنبه با تاخیر زیادی مواجه شدند. اینطور که مسافران این پرواز به سرویس مشکلات مردم گفته اند با وجود آماده بودن پرواز، اجازه برخاستن به این هواپیما داده نشد.
روابط عمومی شرکت فرودگاه های استان فارس به سرویس مشکلات مردم گفته این شرکت دارای بدهی سنگینی به فرودگاه شیراز است و حاضر نیست برای تعیین تکلیف این بدهی اقدام کند.
به گفته روابط عمومی شرکت فرودگاه های فارس، سایر شرکت های هواپیمایی نیز بدهی مشابهی دارند ولی با مراجعه به موقع، تکلیف بدهی شان را روشن کرده اند ولی مسئولان هواپیمایی زاگرس حاضر به تعیین تکلیف نیستند.
پیگیری های خبرنگار ما از طریق تلفن گویای فرودگاه شیراز نشان داد پروازهای بعدازظهر با شماره ۴۰۲۰ این شرکت در روزهای دوشنبه و سه شنبه از شیراز به تهران لغو شده است.
با این وجود بدیعی فرد، مدیر کل فرودگاه های استان فارس می گوید دیروز بعدازظهر مشکل مالی برای این شرکت پیش آمده بود که این مشکل در حال حاضر حل شده است. او با اعلام اینکه نامه ای درباره لغو پروازهای بعدازظهر این شرکت از شیراز به تهران ندیده است، می گوید پروازها انجام خواهد شد.
پیگیری ها ما از طریق دفتر این شرکت در شیراز و دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی زاگرس به نتیجه ای نرسید و با وجود برقراری تماس در ۱۰ نوبت، کارکنان این شرکت حاضر به پاسخگویی نشدند.


23۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =