بازنشستگی پیش از موعد ضرر آفرین است و باید خودداری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در بیان مشکل خود نوشته است:" چرا قانون بازنشستگی پیش از موعد برای کارمندان 20 سال سابقه کار به بالا دیگر اجرا نمی شود تا نیروهای جوان حایگزین شوند.بنده الان حدود یک سال می شود که درخواست بازنشستگی دادم اما جواب نگرفتم. "
در همین زمینه، ابراهیم‌زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگی پیش از موعد برای همه صندوق‌ها ضرر آفرین است و تنها در صورتی قابل اجراست که بار مالی آن تامین شود.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که از اجرای قانونی درباره بازنشستگی پیش از موعد، خودداری شود.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    3 1
    جناب آقای ابراهیم‌زاده معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری با سلام : بحث به این سادگی نیست که با یک جمله خذف شود خوب تکیف اندسته از کارکنان که بالای 25 سال سابقه و به دلایلی توان ادامه کار ندارند چی می شود نباید فکری به حال این افراد کرد از طرفی هر روز بر تعداد بیکاران تحصیلکرده و دکترا های بیکار افزود می گردد واین در حالی است جمعی ازکارکنان به دلیل بالارفتن سن و مشکلاتی که داشته مدارک آنها بالانیست وبرای نظام اداری نیز خوشایند نمی باشد این طیف را بدون بازنشستگی به حال خودشان بگذارد
  • یک معلم متقاضی بازنشستگی پیش از موعد A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    3 1
    این اقا نفسش از جای گرم درمی اید به جای اینکه با تسریع در این مهم هم راه اشتغال جوانان باز شود و هم مشکلات بعضی از کارمندان حل گردد می ایند و این جور افاضات می فرمایند . مگر در کل کشور چقدر متقتضی بازنشستگی پیش از موعد هستند که به صندوق بازنشستگی فشار بیاورد تازه اون هم بدون سنوات ارفاقی که به نفع دولت هم هست . از دولت محترم استدعا دارم لااقل برای خانمها این راه را باز نمایند.
  • حسین پور A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    6 1
    لطفا بازنشستگی پیش از موعد را برای خانمها حذف نکنید یک خانم قبل از اینکه کارمند باشد مادر است مادر یعنی کسی که کانون خانه را گرم میکند و به فرزندان که امیدهای آینده کشور هستند کمک میکند و همفکری میرساند من بعنوان یک مادر شاغل عاجزانه خواهشمندم امیدمان را ناامید نکنید و بگذارید پیش از موعد بازنشست شویم خواهش میکنم من از طرف مادرانی صحبت میکنم که آینده مملکتشان برایشان مهم است