فرماندار اسلام آباد غرب آمار نهایی نام نویسی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب را 8 نفر اعلام کرد.

فرماندار اسلام آباد غرب در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد اقدامات انجام شده پیرامون این انتخابات گفت: پروسه انتخابات تقریبا از تیر ماه آغازشده است و کمیته های مربوطه تشکیل ومسئولین کمیته ها نیز مشخص شده اند.

افشین کریمی بیان کرد: ما با رصد مشکلات ادوار گذشته انتخابات در سطح شهرستان سعی در بطرف کردن آنها برای انتخابات آتی داشته ایم و به همین منظور آموزش نیروهای دست اندرکار انتخابات به طور جد در دستور کار قرار گرفت.

وی یکی دیگر از اقدامات فرمانداری این شهرستان را فعال نمون کمیته فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: با توجه به برگزاری انتخابات بصورت نیمه اکترونیک کمیته فناوری اطلاعات ما فعال شده و آموزشهای متعددی درمرکز استان نیز برگزار شده است.

وی به مباحث مربوط به حوزه امنیتی،پشتیبانی،لجستیک، تبلیغات و اطلاع رسانی اشاره و بیان کرد: کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی به ریاست رییس دادگستری شهرستان تشکیل شده است و هیئت اجرایی انتخابات نیز برابر قانون معرفی شدند.

کریمی با اشاره به آغاز روند نام نویسی کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ملس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر مرحله ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده که تا این لحظ 5 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان و سه نفر نیز از طریق وزارت کشور برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب ثبت نام کرده اند.

همه کاندیداها به قانون تمکین کنند

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: درانتخابات فقط یک نفر پیروز می شود لذا کاندیداها باید ظرفیت شکست را داشته باشند و عواطف طرفداران خود را در انتخابات کنترل کنند.

وی با ذکر این نکته که درفضای احساسی تصمیم عقلانی گرفته نمی شود بیان کرد:تصمیم احساسی ممکن است آسیب امنیتی به دنبال داشته باشد و کاندیداهای محترم باید وحدت ملی را حفظ کنند یعنی بحث های قومیتی و اختلاف های مذهبی را مطرح نکنند.

کریمی گفت: باید در پرتو قانون اساسی و دین اسلام همه درمقابل قانون تمکین کنیم و خواسته من ازکاندیداها این است که برای حفظ آرامش و سلامت انتخابات با هیئت اجرایی و هیئت نظارت همکاری داشته باشند.

فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه ما تمام فعالیت کاندیداها را رصد میکنیم گفت: انتظار داریم کاندیداها از تبلیغات زودهنگام پرهیزکنند و موارد جزیی در خصوص تبلیغات زود هنگام مشاهده کرده ایم که تذکر دادیم.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که انتخابات این دوره بصورت نیمه الکترونیک برگزارمی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =