آموزش و پرورش کمبود نیروی مربیان بهداشت و ورزش را از نیروی حق التدریس جبران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از کاربران فرهنگی نوشته:" سلام تورا به خدا به آقای فانی وزیر آموزش وپروش بگویید اگر نیروهای حق تدریس و مربیان بهداشت قبل از سال 90راکه اخراج شدند مثل مربیان پیش دبستانی به صورت حق تدریسی بکار گرفت فکر ما نیروهای دفتر دار قبل از سال 90 که اخراج شدیم باشند آخه مگه ما چه فرقی با اونا داشتیم ما هم کار کردیم حق داریم" در این باره جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش می‌تواند کمبود نیروی خود در بخش مشاوره، مربی بهداشت و ورزش را با استفاده از نیروهای حق‌التدریس جبران کند.


او در مورد اعتراض فرهنگیان که در سال‌های ۸۸ و ۸۹ به صورت حق‌التدریس در آموزش‌ و پرورش حضور داشتند گفت: در مصوبه مجلس نیروهای حق‌التدریس این سالها شامل طرح نمی شوند اما برخی از این گروه معترض آموزشیاران نهضت سواد آموزی بودند که فرد به فرد آموزش بی‌سواد می‌ دادند.


او تاکید کرد: قراردادی که با آنها منعقد شده موقت بوده و خودشان هم در جریان بودند برای همین اعتراضی نمی توانند داشته باشند.


کوچکی نژاد گفت: ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروهای حق التدریسی هستند که به دلایل مختلف همکاری خود را قطع کرده‌اند که از وزیر خواشته شد در صورت داشتن شرایط لازم همانند پیش‌دبستانی‌ها به صورت حق التدریس جذب شوند چرا که تعداد این افراد زیاد نیست.


کوچکی‌نژاد ادامه داد:‌ آموزش و پرورش می تواند مشکل مربی بهداشت، مشاور و معلم ورزش و حتی دفتر دار را به صورت حق‌التدریس حل کند.

 

 

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =