حیدر پور: ادعای نفوذ آمریکایی ها در لایه های نظام از پایه غلط است/ جفای به نظام نابخشودنی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: اگر کسی بی محابا اعلام کند که آمریکایی ها همه جا نیرو دارند، جفای بزرگی به نظام کرده است.

عوض حیدر پور شهرضایی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره اینکه در نماز جمعه مطرح شده که آمریکایی در نهادهای نظام آدم دارند، چیست؟ گفت:‌ حرفی که زده شد از پایه غلط است چراکه در جمهوری اسلامی ایران تقریبا همه نیروهایی که در حال حاضر مشغول خدمت هستند، کسانی هستند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استخدام، جذب و گزینش شده اند.

وی افزود: تا آنجایی که ما مطلعیم و می توانیم اظهار نظر کنیم، مبادی حراستی و گزینشی ما به صورت دقیق و حساب شده  این نیروها را جذب کرده اند و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی نیز بر کار واحدهای حراستی در دستگاهها اشراف و نظارت دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر کسی اینگونه بی محابا اعلام کند که آمریکایی ها همه جا نیرو دارند،جفای بزرگی به نظام کرده که  اصلا قابل شنیدن، تحمل کردن و بخشیدن نیست.

وی افزود: اگر افرادی که می آیند اینگونه حرف می زنند، سند و مدرکی دارند باید آن را به وزارت اطلاعات تحویل دهند تا این وزارتخانه به طور دقیق و جزئی به موضوع رسیدگی کند و اگر هم سندی ندارند از این به بعد از اینگونه اظهارنظرها راجع به جماعت خدومی که در سخت ترین شرایط  به نظام وفادار بوده و هستند، خودداری کنند و قدر آن ها را بدانند.

نماینده مردم شهرضا در خانه ملت تاکید کرد: اینگونه اظهار نظر کردن ها،اصولا غلط است و پایه صحیحی ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا برای غیر قابل اطمینان جلوه دادن آمریکا باید نیروهای خود را ناتوان جلوه داد، تصریح کرد: البته ما به هیچ وجه به آمریکایی ها اطمینان و اعتماد نداریم، به دلیل اینکه آن ها با خودبزرگ بینی هایی که دارند و رفتارهایی که از خود بروز می دهند ، مورد اعتماد و اطمینان نیستند.

 وی ادامه داد: از آن طرف هم اینکه طوری آمریکایی ها را جلوه دهیم که آنقدر قدرت دارند که می توانند همه جا در کشور ما نفوذ کنند، این گونه نیست چراکه 37 سال شاهد زحمات همه واحدهای اطلاعاتی و امنیتی کشور بوده ایم و آن ها آنقدر جانفشانی و فداکاری کرده اند که به تعبیر حضرت امام (ره) سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گرفته و مقام معظم رهبری  نیز بارها از خدمات شبانه روزی این نیروها تقدیر کرده اند.

حیدرپور تاکید کرد: نیروهای وزارت اطلاعات دقت کافی و وافی دارند که جلوی نفوذ دشمن به کشور را از هر نظر بگیرند و تا کنون نیز از عهده این کار برآمده و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 477195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    2 2
    درود به این نماینده شجاع و مردم و با تجربه