اسداللهی: راه بستن نفوذ دشمن، حفظ وحدت ملی است/ نمی توان گفت در ارکان حکومت جاسوس داریم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: بحثی را که رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ مطرح کردند، یک بحث کلی و عام است.

غلامرضا اسداللهی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به ادعای برخی افراد مبنی بر اينکه آمريکا در تمام نهادهای نظام آدم دارد، خاطرنشان کرد: بحثی را که رهبر انقلاب درباره نفوذ مطرح کردند، یک بحث کلی و عام است چراکه آمریکایی ها سال های سال است که در کشور ما به دنبال نفوذ و جای پایی برای خود بوده اند، و به شیوه های مختلف این موضوع را پیگیری کرده امابه نتیجه ای نرسیده اند.

وی با بیان اینکه پیشینه سیستم امنیتی ما پیشینه ای مثبت و روشني است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در بدترین شرایط کشور که هم دوران جنگ بود و هم دوران اختلاف میان قومیت ها و گروه‌ها بود، این سیستم توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: در سال های اخیر نیز ظرافت و نحوه عمل سیستم امنیتی ما در قضیه دستگیری عبدالمالک ریگی، دنیا را متحیر کرد. از این رو، قطعا با این هوشیاری که سیستم امنیتی ما دارد، نمی توانیم بگوییم که در ارکان حکومتی یا سیستم اجرایی حساس ما جاسوس وجود دارد.

نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس تاکید کرد: البته  این به معنای آن نیست که ما هوشیار نباشیم چراکه بالاخره امروز با توجه به نوآوری هایی که در تکنولوژی پدید آمده و وضعیت نوین ارتباطات، شیوه ها و روش های نفوذ نیز  متفاوت شده است.

اسداللهی اضافه کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب درباره نفوذ فرمودند ما باید مراقبت و مواظبت کنیم و بدانیم که این هشدار ایشان به معنای این نیست که در حال حاضر در سیستم کشور جاسوس وجود دارد. چرا که واقعا اگر اینگونه باشد، عملکرد دستگاه های امنیتی ما زیر سئوال است که هوشیارانه عمل نکرده اند. در حالی که اشراف سیستم امنیتی ما بر اوضاع کشور زبانزد است و مشابه امنیت داخلی ما در منطقه وجود ندارد.

 وی در ادامه گفت: با در نظر گرفتن شرایط پیرامونی، می توان گفت که ایران امروز امن ترین کشور در منطقه است که نتیجه تلاش سیستم امنیتی، اطلاعاتی  و انتظامی و افرادی است که در این حوزه فعالیت دارند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما ضمن اینکه باید در برابر نفوذ دشمنان هوشیار باشیم، اما باید بزرگترین هوشیاری ما در این زمینه حفظ وحدت ملی باشد و مراقبت کنیم که خدای ناکرده حتی در موضع مان نسبت به آمریکا ما را گروه گروه و شاخه شاخه نکنند. بلکه همه  پشت سر رهبری همانطور که تاکنون بوده ایم و دولت و رئیس جمهور نیز بر این موضوع تاکید دارند، ید واحده باشیم تا بتوانیم راه نفوذ دشمن را ببندیم.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    1 0
    نفوذ به چه؟ الان كه دنيا دنياي ارتباطات و تكنولوژي است و همه فرهنگ ها در هم نفوذ دارند.