محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم بابت اتفاقی که در برنامه‌ی «فیتیله» اتفاق افتاده از مردم آذری زبان ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این عذرخواهی به دنبال آن صورت می گیرد که اجرای فیتیله‌ای‌ها در هفته گذشته باعث رنجش خاطر هموطنان آذری زبان شده بود.

به دنبال این اتفاق سه مجری برنامه ممنوع التصویر شدند و دو نفر از مدیران شبکه دو  و تعدادی از عوامل تولید و نظارت برنامه توبیخ یا برکنار شدند.

سرافرازبا ابراز تأسف عمیق از خطا و سهل‌انگاری غیرقابل گذشت در بخشی از برنامه «فیتیله‌ها» در روز جمعه 15 آبان گفته: با مدیران و عناصر دخیل در این مسئله تأسف‌بار که موجب رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری زبان شده است برخورد جدی و رسیدگی کامل می‌شود.

او به برکناری و توبیخ دو نفر از مدیران شبکه دو سیما و چند نفر از عناصر و عوامل تولید و نظارت این برنامه اشاره کرده و افزوده: رسانه از خطای به وجود آمده پوزش می‌طلبد و در ایفای وظایف خود در تحکیم وحدت اقوام و انسجام ملی با همتی مضاعف تلاش خواهد کرد.

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش EE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    12 6
    باز خوبه عذر خواهي كردين . البته اشتباه چند نفر وو نبايد به گردن همه بندازيم ايم اتفاقا همه جا ميوفته بزرگ كردن بيش حد اين مسائل خواسته افراديست كه اتحاد اين كسور رو نميخوان منو تو ، ما ، همه از يك گوشت و خونيم پس چو ايران نباشد تن ما مباد
  • بی نام RO ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    16 4
    والا بخدا نشد این طوری ی روز با مردمان خوب وشریف بختیاری ی روز به مردمان خو و محترم لر ی روز به مردمان خوب و مهربان و عزیزاذری زبان یعنی چی کی باید جلوی این چند دستگی ها گرفته بشه ما همه ایرانی هستیم و افتخار میکنیم ملت شریف ایرانیممممممممممممممممممم پس هیچ چیز نمیتونه جایگزین این اصالت پاک ایرانی بشه