تسنیم نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات ساخت بزرگراه اسلام‌آباد غرب تا پل‌دختر از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است، گفت: در حال حاضر این مسیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عبداله بهادری با اشاره به مبلغ اجرایی 700 میلیارد ریالی طرح مذکور اظهار داشت: با تکمیل عملیات ساخت بزرگراه، مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر چهار خطه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در دو قطعه 27 کیلومتری به بزرگراه تبدیل می‌شود، افزود: مسیر اسلام‌آباد غرب به حمیل و حمیل به گردنه شاهبداغ مربوط به حوزه راه‌های استان کرمانشاه است.

بهادری از تردد روزانه هفت هزار و 700 وسیله نقلیه در مسیر مذکور خبر داد و بیان کرد: مسیر اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر، پل ارتباطی دو استان کرمانشاه و ایلام است که ساخت آن برای کاهش بار ترافیکی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت بزرگراه اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر تا سال 96 ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این بزرگراه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل آن تردد زائران در ایام محرم و صفر را سهولت می‌بخشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =