۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۴

نماینده فراکسیون إخوان المسلمین بحرین، طی اظهاراتی بی سابقه شیعیان را فرزندان ازدواج موقت و حرام زاده نامید.

یک نماینده مجلس بحرین در اقدامی بی سابقه به شیعیان توهین زننده ای کرد. این در حالی است که اکثریت مردم بحرین را شیعیان تشکیل می دهند.

به گزارش سایت خبری شیعه آنلاین، نماینده فراکسیون اخوان المسلمینِ بحرین، طی اظهاراتی بی سابقه شیعیان را فرزندان ازدواج موقت و حرام زاده نامید.

بر اساس این گزارش محمد خالد، که از نمایندگان بسیار نزدیک به دولت و خاندان آل خلیفه، حاکمان بحرین است در وب سایت خود در واکنش به درگیری‌های اخیر شیعیان با نیروهای امنیتی بحرینی در روستای "دراز" در شمال این منطقه گفت: آنچه که ما در روستای "دراز" دیدیم یک تئاتر تروریستی و خشونت طلبی بود که زبان از بیان آن ناتوان است.

وی در ادامه با اهانت وقیحانه به شیعیان افزود: "آشوبگران که به دنبال از بین بردن بحرین هستند فرزندان ازدواج مؤقت و حرام زاده هستند و باید هر چه سریعتر در دادگاه محاکمه شوند."

محمد خالد ادامه داد که آیا باید منتظر بنشینیم که یک خانواده سنی مذهب را به طور کامل در آتش بسوزانند؟! یا اینکه دولت باید هر چه سریعتر تحرکات خود را آغاز کند تا جلوی این جنایت کاران را بگیرد.

وی افزود: "اگر آنان حلال زاده بودند، پدران و مادرانشان حتی یک لحظه هم به آنان اجازه نمی دادند که چنین آشوبی به پا کنند و دست به خرابکاری در خیابان‌های بحرین بزنند. لعنت خدا بر آنان که خرابکارند باد!"

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =