روز پر کار پلیس کرمان/ کشف نزدیک به دو تن مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان مبارزه بی وقفه با سوداگران مرگ را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت: ماموران پلیس کرمان در دو روز نخستین هفته موفق به دستگیری 23 نفر قاچاقچی و کشف یک تن و 968 کیلو انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش خبر آن لاین، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا بني اسدي"، اعتياد را بزرگ ترين علل جرايم در كشور معرفي كرد و گفت: چنان چه به دنبال حل مسائل اجتماعي و امنيتي هستيم بايد مبارزه با مواد مخدر را جدي تر از هميشه دنبال كنيم.
وي آسيب هاي وارد شده به كرمان به سبب عبور مواد مخدر را گسترده ارزيابي كرد و افزود: متاسفانه كرمان به كريدور عبوري مواد مخدر از مرز هاي شرقي به نقاط مركزي كشور تبديل شده و صدمات اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و امنيتي را به وجود آورده است.
فرمانده نیروی انتظامي استان كرمان با بيان اين مساله كه پليس با عزمي راسخ و عملكردي قاطع جلوي عبور مواد مخدر به كشور را خواهد گرفت، بيان داشت: علاوه بر پليس ديگر ارگان هاي فرهنگي و اجتماعي نيز بايد با حداكثر توان به مقوله مبارزه با مواد مخدر ورود كنند.
وي اضافه كرد: پليس كرمان در دو روز نخستین هفته موفق به دستگيري 23 نفر سوداگر مرگ و كشف يك تن و 968 كيلو گرم انواع مواد مخدر شد.
سرهنگ بني اسدي تصريح كرد: عمده مواد كشف شده ماده مخدر ترياك بوده است كه وزن آن به 552 كيلو و 492 گرم مي رسد.
وي افزود: در اين ميان سيرجان با كشف 202 كيلو و 400 گرم، كرمان 112 كيلو و 508 گرم، رابر 75 كيلو و 800 گرم، رودبار 46 كيلو و930 گرم و نرماشير 42 كيلو و 590 گرم، بيشترين ميزان كشفيات ترياك را در استان داشته اند.
وي اظهار داشت: مواد مخدر صنعتي بيشترين آسيب را به جامعه وارد كرده است و پليس نيز با جديت بيشتري اين مساله را دنبال مي كند از اين ماموران توانستند 82 كيلو و 914 گرم هروئين و 2 كيلو و 800 گرم ماده مخدر شيشه را كشف كنند.
اين مقام انتظامي بار ديگر عمليات موفق آميز پليس مبارزه با مواد مخدر استان در كشف يك تن و 326 كيلو مورفين را ستود و گفت: علاوه بر اين عمليات پليس شهرستان كرمان نيز توانست 2 كيلو مورفين را از سوداگران مرگ كشف كند.
سرهنگ بني اسدي در پايان بيان داشت: ضمن تشكر از همكاري صميمانه مردم با پليس از شهروندان مي خواهيم تا هر گونه اطلاع از خريد، فروش و انتقال مواد مخدر را از طريق سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =