۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار کپسول‌های شارژ فندک و انواع اسپری خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 3:16 صبح امروز حادثه حریق در یک انبار نگهداری از کپسول‌های شارژ گاز فندک، انواع اسپری و... به سامانه 125 اطلاع داده شد که با توجه به نوع گزارش حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر، خودروی فوماتیک و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده ورامین بعد از فیروزآباد اعزام کرد.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که حریق در انباری دو طبقه به مساحت 500 متر مربع رخ داده و شعله‌های آتش اکثر فضاهای آن را دربر گرفته و در حال سرایت به یک گاوداری در مجاورت آن و انبارهای دیگر بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه داخل این انبار هزاران اسپری و کپسول شارژ کردن گاز فندک قرار داشت، اظهار کرد: هرچند ثانیه یکی از این کپسول‌ها و اسپری‌ها به علت حرارت منفجر شده و همین موضوع عملیات آتش‌نشانان را با سختی‌های فراوانی روبه‌رو کرده بود اما سرانجام عوامل آتش‌نشانی در شرایطی سخت از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و شعله‌های آتش را تحت اختیار در آورده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل اطفا کردند.

ملکی اضافه کرد: عوامل آتش‌نشانی در عملیاتی نفس‌گیر که 5 ساعت به طول انجامید از سرایت حریق به اماکن مجاور جلوگیری کرده و در ساعت 8:17 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما خسارات ناشی از آن بالا بود، اظهار کرد: نگهبان این ساختمان که همراه با خانواده‌اش در اتاقکی زندگی می‌کرد، در دقایق اولیه بروز حادثه خود را به خارج ساختمان انتقال داده بود.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =