آتش‌سوزی در بخارست/ حداقل ۲۷ نفر کشته شدند

ایسکانیوز نوشت: هنگام آتش بازی در طول یک کنسرت در بخارست پایتخت رومانی، حداقل 27 نفر کشته و 180 دیگر نیز زخمی شدند. جمعه شب 300تا 400 نفر در باشگاه کولکتیو شهر بخارست حضور داشتند.

یکی از شاهدان آتش سوزی گفت: آتش بازی در اطراف صحنه بود که اشیا شعله ور شدند. یکی از شاهدان به رویترز گفت : صدای انفجار در این باشگاه شبانه شنیده شد و به دنبال آن، آتش سوزی به وقوع پیوست و سپس دود غلیظی از این محل به هوا برخاست.

به گزارش گاردین؛ یک مرد که از ترسش پابرهنه فرار می کرد، گفت: جمعیت زیاد بود و مردم به سرعت از باشگاه فرار می کردند.

یک زن جوان که به طور سطحی زخمی شده بود هم گفت: درطول پنج ثانیه کل سقف آتش گرفت و ما با عجله به سمت در رفتیم.

رائد عرفات، رئیس حوادث اضطراری وزارت کشور گفت: مجروحان به 10 بیمارستان در بخارست منقل شدند. وضعیت آن ها ثابت است. بسیاری از مردمی که دچار سوختگی شده اند مست بودند ، یا زیر دست و پا له شده اند.

عرفات، در بازدید از بیمارستان ها بررسی شرایط مسدومان ، افزود: این حادثه در رومانی بی سابقه است. در حال حاضر تمامی زخمی ها شناسایی شده اند و هویت کسانی که کشته شده اند، توسط بازرسان پزشکی در حال بررسی است.

رسانه ها گزارش دادند: در ابتدا شعله های آتش بخشی از نمایش بود، سپس آتش سوزی گسترش یافت.

ویکتور آینسکیو که در باشگاه همراه بانامزدش بود در گفتگو تلفنی افزود: شعله های آتش بزرگ بودند.مردم، از شدت دود از حال می رفتند. هرج و مرج بود و مردم زیر دست و پا می ماندند.

برخی از افراد در ابتدا در خیابان درمان و برخی به بیمارستان منتقل شدند.وضعیت 2 نفر از کسانی که روی صحنه بودند، بحرانی است.

 

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =