مدیرکل روابط عمومی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که سایت سنباد از دسترس خارج نشده و دانشجویان می توانند به این سایت مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران خبرآنلاین در بخش مشکلات مردم نوشت:"سایت سنباد مربوط به بورسیه های داخلی تعطیل شده درحالیکه بسیاری از دانشجویان ثبت نام کردند تکلیف آنها چیست؟"


در این مورد میرحسینی مدیرکل روابط عمومی سازمان امور دانشجویان گفت: با بررسیهایی که انجام شد مشخص شد این سایت هیچ مشکلی ندارد و دانشجویان می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.


او ادامه داد: شاید این مشکل مقطعی بود اما اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و دانشجویان می توانند به آدرس http://sanbad.saorg.ir/sanbad/ مراجعه کنند.


دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی کشور برای تامین هیات علمی مورد نیاز خود با تایید دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی که عهده دار بررسی نیازهای دانشگاه‌ها به هیات علمی در رشته های مختلف است، اقدام به جذب بورسیه از میان دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در داخل کشور می کنند.پس از شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی و تایید توسط یکی از دانشگاه‌ها، دانشجو از طریق سامانه «مشارکت دانشجو - سنباد» و توسط دانشگاه به اداره کل بورس معرفی می شود.از این رو متقضایان باید در این سایت ثبت نام کنند.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 1
    برای ثبت نام در این سیستم باید به تهران مراجعه کنیم؟ نمی توان به صورت آنلاین ثبت نام کرد؟ سال 2015 و مراجعه حضوری برای این کارها؟