روابط عمومی بنیاد شهید و امور جانبازان به چند سوال کاربران خبرانلاین پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است نوشته: خواهشا بیمه تکمیلی جانبازان که از اول شهریور قطع شده را به گوش مسئولین برسانید کمرمان زیر هزینه ازاد درمان شکست.


فرد دیگری هم مشکلش را این طور مطرح کرده که: سلام بیمه جانبازان از تاریخ 31/5/94 دیگر تمدید نشده که متاسفانه مشکلات زیادی برای ما و خانواده بوجود امده و متاسفانه مسئولین بنیاد جواب درستی نمیدهند . مرتب میگویند تا چند روز دیگه درست میشه که هنوز درست نشده لطفا صدای ما رو که روزی سلام بودیم و حالا به خاطر زخمهای جنگ از کار افتاه و معلول شدیم به مسئولان برسانید.


در همین رابطه محمد اسفندیاری رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرآنلاین می گوید که بیمه تکمیلی جانبازان به هیچ عنوان قطع نشده است.


او می گوید: قدری دولت به بیمه ها بدهی داشت که با پرداخت این بدهی ها مشکلات مرتفع شد و الان بیمه تکمیلی جانبازان مشکلی ندارد.


اسفندیاری با بیان این که کار بیمه جانبازان را بیمه ایران انجام می دهد می گوید: در مردادماه 4-5 روزی پرداخت بیمه قطع شد که طبق دستور رییس جمهور در جلسه هیات وزیران سازمان مدیریت موظف به پرداخت شد و از آن زمان به بعد مشکلی در این باره نداریم.


او در پاسخ به سوال یکی از کاربران که در مورد تحصیل در دانشگاه آزاد پرسیده بود هم به خبرآنلاین می گوید: بنیاد شهید کلیه طلبش را به دانشگاه آزاد داده و در حال حاضر هیچ دانشجویی به خاطر عدم پرداخت شهریه از رفتن سر کلاس محروم نمی شود.


او ادامه داد: بنا بر این است که دانشگاه آزاد تنها با معاونت فرهنگی بنیاد در تماس باشد و دانشجو در مورد شهریه با دانشگاه طرف نباشد و در حال حاضر دانشجویی نداریم که مشکل شهریه داشته باشد.


یکی دیگر از کاربران نوشته بود: خواهشمند است از مسئولین بپرسید که چرا جانبازانی که در دانشگاه آزاد مشغول به خدمت هستند از هیچ مزیتی مانند : یک مقطع تحصیلی بالاتر و یک گروه تشویقی که حتی جانبازان زیر‌25 درصد از آن برخوردارند ، بی بهره اند و مسئولین دانشگاه آزاد هیچ یک از حقوق را لحاظ نمی کنند .


اسفندیاری در این باره به خبرآنلاین گفت: این مورد باید از خود دانشگاه آزاد پیگیری شود اما اگر کارمندی با این مشکل برخورد کرد می تواند با نوشتن نامه به کمیسیون ماده 16 بنیاد شهید حق خود را احقاق کند.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 1
    متشکرم خبر آنلاین از این بابت من هم چنین مشکلی داشتم که حل شده
  • محسن یوسفعلی A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    2 0
    من در استان قم هستم و متاسفانه هنوز بیمه تکمیلی برایمان درست نشده است . متاسفانه دوستان مسئول اول چیزی که در جواب سئوال ابراز می دارند انکه صورت مسئله را پاک کنند. لطفا به این شماره بنیاد شهید قم 1616 زنگ بزنید و بگوئید که جانباز هستید و در باره بیمه تکمیلی سئوال دارید ببیند که چه می گویند .
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    من ساکن استان اردبیل هستم مشکل بیمه ماهنوز پابرجااست کارت بیمه صادر نشده که هیچ هزینه ها ره هم نمیدهند