ایرنا نوشت ، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنی استکبار و ایادی آن با انقلاب و ملت ایران به علت ماهیت دینی انقلاب بی نهایت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با قدردانی از هیات مذاکره کننده ایرانی و زحمات دولت افزود: موضوع برجام با قبول مشروط رهبر معظم انقلاب تا حدی به سرانجام رسیده ولی ضروری است تا مسوولان 9 بند مورد نظر رهبر معظم انقلاب را رعایت کنند.
وی با اشاره به سخنان و سفارشات رهبر معظم انقلاب گفت: باید مواظب بود تا دشمنی آمریکا فراموش نشود چراکه آنها همواره به ما خیانت کرده اند.
امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استکبار تا وقتی که تابع محض آنها نشویم، دست از تلاش برنمی دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به نقض برجام ادامه داد: در صورتی که آمریکا و کشور های دیگر تحریم جدید وضع کنند، برجام را باید لغو کرد.
وی گفت: با توجه به سوابق خیانت های آمریکایی ها باید عده ای کارشناس دقیقا مساله برجام و مذاکرات را زیر نظر داشته باشند تا فرمایش های مقام معظم رهبری به صورت دقیق اجرا شود چراکه در غیر این صورت توافقنامه بی ارزش خواهد بود.
امام جمعه ارومیه درباره زیارت اربعین نیز اظهار کرد: سال گذشته 25 میلیون نفر در این زیارت حضور داشتند و امسال پیش بینی شده 30 میلیون نفر در زیارت اربعین حضور داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: هرچه اجتماع پرشوری در زیارت اربعین وجود داشته باشد می توان به دنیا اعلام کرد که امام حسین (ع) هنوز فراموش نشده است.
نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور عزاداران حسینی و مردم ولایی در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =