۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

بعدازظهر یکشنبه است و قرار است شورای شهر کرمان شهردار را انتخاب کند. به گفته ریس شورا اعضا در دو مرحله رای می دهند. ابتدا هر یک به ۲ نفر از کل نامزد ها رای می دهد و در مرحله بعد بین ۲ نفری که بیشترین رای را دارند مجددا رای گیری انجام می شود.

نکیسا خدیشی- خبرآنلاین-خبر نامزد شدن ایرانمنش عضو شورا تلنگر اول را به روند برگزاری می زند. در ادامه جوانمرد و گیلانی از اعضای اصولگرا به نحوه رای گیری اعتراض دارند. آنها معتقدند که در مرحله اول اعضای شورا به سه نفر رای بدهند. پیشنهاد تازه به رای گذاتشه می شود و اعضا شیوه تازه را می پذیرند. با این ترتیب یک عضو اصولگرای شورای شهر رقیب بقیه کاندیداها می شود. خصوصا در شرایطی که داوری اصولگرا هم نامزد جدی تصدی شهرداری است. رای گیری در مرحله اول انجام می شود.بابایی ۱۰ رای، ایرانمنش ۸ رای و داوری ۷ رای . به این ترتیب رقابت بین بابایی و ایرانمنش به مرحله نهایی می رود.

رای گیری نتیجه نداد

در ادامه شوراییان برای انتخاب شهردار به رای گیری میان بابایی و ایرانمنش پرداختند. حالا هر یک باید مقابل نام یکی از نامزد هاعلامت می زدند .آنچه از صندوق اخذ رای بیرون آمد حیرت همه را به همراه داشت. هفت رای بابایی ، هفت رای ایرانمنش و یک رای مخدوش!

یکی از اعضای منتخب مردم نام هر ۲ گزینه را بر روی برگ رای خود نوشته بود.به این ترتیب شورا نتوانست موفق به انتخاب شهردار شود. صدای بعضی درآمد و برخی به روند طولانی اعتراض داشتند. در ادامه ریس شورا موضوع ادامه بررسی یا تعویق زمان رای گیری برای انتخاب شهردار را به رای گذاشت . اکثریت اعضا به تعویق انتخاب شهردار رای دادند و جلسه کلیددار شهر به هفته آینده موکول شد.

چشمان شهر باز مانده

شهر اما بیدار است.بشترین حجم پروژه در تاریخ را بر گرده خود می بیند.گوشه گوشه محور های اصلی مرکز استان زخم خورده اند و چشم انتظار معرفی شهردار هستند.تا پیدا شود و مرهمی برایشان باشد . انتظاری که نود روزه شده .

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رویا A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    0 0
    در هجوم منفعت خصوصی بر منافع عمومی در شهر آیا کسی هست که بپرسد چرا شهرمان زخمی تر از هر زمان دیگری است ؟