عادل فردوسی‌پور میهمان امشب برنامه «خندوانه» درباره دلایل موفقیت برنامه «خندوانه» اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در این باره و خطاب به رامبد جوان گفت:‌ «من از کسی الکی تعریف نمیکنم ولی همیشه تو را تحسین کردم. نخست به دلیل این که یک انرژی و شوری داری که قشنگ به مردم منتقل می کنی. از طرف دیگر با تمام وجود اجرا میکنی و برای همین است که برنامهات مورد اقبال قرار گرفته است.»

مجری و تهیهکننده «نود» افزود: «در ضمن تو تیم خیلی خوبی جمع و جور کردهای مثل آقای شهیدیفرد و محمد بحرانی نابغه. البته اجرای بدون ریا و بیاغراق تو هم بسیار تاثیرگذار است. من این کار تو را که خنده را به خانههای مردم آوردهای بسیار تحسین میکنم چون این بهترین راه است که مردم به سراغ ماهواره نروند.»

فردوسیپور همچنین از مسابقه خنداننده برتر به عنوان یک ایده خلاقانه یاد کرد و گفت: «شما موفق بودید و در عین موفقیت یک ایده خلاقانه را هم پیاده کردید و این کار بسیار ارزشمندی بود.»

او با اظهار تاسف از تیراژ پایین کتاب اظهار داشت: «این خیلی تاسفبار است که تیراژ کتاب پانصد جلد است. درغرب مدام مردم در حال کتاب خواندن هستند ولی اینجا مردم مدام گوشیهایشان را دست گرفتهاند و در این شبکههای اجتماعی یا دارند برای هم جوک میفرستند یا مطالب نه چندان جالب.»

فردوسیپور با اشاره به کتابهایی که ترجمه کرده به بخشی از کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» اشاره کرد و گفت: «هنر شفاف اندیشیدن» درباره خطاهایی است که انجام میدهیم و یک بخشی دارد به نام دانش شوفر. در این بخش، روایت شده که ماکس برانک برنده جایزه نوبل به سراسر آلمان سفر میکرده و درباره موفقیتش حرف میزده. یک بار رانندهاش که از این وضعیت خسته شده بود به او میگوید تو خسته نشدی؟ یک بار بیا جایمان را عوض کنیم.»

 

او ادامه داد: «خلاصه یک بار به محل سخنرانی میرسند و طبق قرار راننده به بالای سن میرود و به جای او شروع میکند به سخنرانی کردن. ناگهان یکی از اساتید دانشگاه بلند میشود و سوالی میپرسد. راننده هم میگوید من از شما تعجب میکنم که پاسخ این پرسش را نمیدانید. شما میتوانید این سوال را از رانندهام بپرسید، او به شما پاسخ میدهد.»

 ۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروز A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    17 0
    چیزای تاسف بار تری هست که منجر به این جریان شده که متاسفانه صدا و سیمای ما .. فقط مردم رو خطاکار میدونه و خودشون رو عاری از هر ناپاکی
  • بی نام DE ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    27 0
    برنامه دیشب بی نظیررررررر بود...
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    21 0
    كتاب نخواندن ما، علت بسياري از معضلات كشور است.
  • موز A1 ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    14 0
    با سلام خدمت همه گردانندگان خبر آنلاين و خواننده گان محترم آقايان جوان و فردوسي پور به واسطه ارتباط خوب با بيننده و ابراز احترام به آنها است كه به جايگاه اجتماعي خوبي دست يافته اند و اين موضوع موجب اقبال مردم به برنامه هاي آنان شده است.
  • بی نام A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    21 0
    عادل يه دونه ست
  • باربد قائم شهری A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    21 0
    من که اصلا نفهمیدم کی زمان رفت ... و برنامه تمام شد این تفاوت عادل را با بقیه نشون میده ...
  • بی نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    10 0
    درست کار ترین فرد رسانه : عادل
  • بردیا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    4 0
    از آقای جوان برای ساخت برنامه خندوانه بویژه از برنامه دیشب متشکرم.واقعا خسته نباشید
  • زینب بخشی A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    فینال خندوانه بسیار عالی و جالب ممنون از اقای رامبد جوان ودست اندر کارانش و اجرای عالی اقای غفوریان وژوله خیلی عالی بودند خیلی خندیدیدم ممنون