در بخشی از برنامه «خندوانه» عادل فردوسی‌پور درباره خواب‌هایش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که میهمان امشب برنامه «خندوانه» است درباره علاقهاش به فوتبال گفت:‌ «من از بچگی دیوانه فوتبال بودم. در واقع آدمهایی مثل ما دیوانه خوشخیم هستیم. من خیلی فوتبال تماشا میکنم. مثلا برای بازیهای لیگ ایران سه تلویزیون در اتاق همزمان بازیهای مختلف را نشان میدهد و در همزمان رادیو هم روشن است و دارد یکی دیگر از بازیها را گزارش میکند، یک تلویزیون کوچک هم دارم که از آن هم فوتبال میبینم.» 

او افزود: «این برنامه پنجشنبه و جمعه من است و از شنبه تا دوشنبه باز ۸ بازی را نگاه میکنم و حاشیهها را در میآوردم و دکوپاژ میکنم و به تدوینگرم میدهم. روزهای سه شنبه هم در دانشگاه درس میدهم و چهارشنبهها هم تا قبل از این درس میخواندم

رامبد جوان نیز با اشاره به مدرک دکترای او گفت تو حالا دکتر هستی؟ که فردوسیپور تایید کرد.

او در بخشی از برنامه به رامبد گفت میخواهی بدانی من چقدر دیوانهام؟ من حتی خوابهایم فوتبالیست. خیلی خواب فوتبالی دیدم. چند بار خواب دیدم عضو هیات مدیره لیورپول هستم چون طرفدار لیورپول هستم. یا یک بازیکنی بود که به او هیپا میگفتند ولی تلفظ درستش هیپو بود. یک بار خواب دیدم او به من میگوید دمت گرم تو تنها کسی هستی که اسم مرا تلفظ میکنی.» 

 

او درباره آخرین خواب فوتبالیاش هم گفت که یک بار خواب دیدم با اشنایدر سر پنالتی زدن کل کل میکنیم. من با همه ستارهها تقریبا توی خواب بازی کردهام و به آنها گل زدهام یا بازی هایشان را گزارش کردهام.»
 
۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    7 1
    بهترین قسمت خندوانه بود.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    4 1
    خوش به حالت بابا