برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران کرج

نوبت دوم مجمع عمومی عادی سال 94 شرکت تعاونی کشاورزی دامداران کرج با حضور جمعی از اعضای سهامداران ، اعضای هیات مدیره ، بازرسان و مدیرعامل شرکت و با حضور رئیس اداره تعاون روستای شهرستان کرج بر اساس آگهی دعوت منتشر شده راس ساعت و تاریخ مقرر در محل دفتر شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان البرز ، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کرج خبر داد : نوبت دوم مجمع عمومی عادی سال 94 شرکت تعاونی کشاورزی دامداران کرج با حضور جمعی از اعضای سهامداران ، اعضای هیات مدیره ، بازرسان و مدیرعامل شرکت و با حضور رئیس اداره تعاون روستای شهرستان کرج بر اساس آگهی دعوت منتشر شده راس ساعت و تاریخ مقرر در محل دفتر شرکت برگزار گردید.
پس از اعلام رسمیت جلسه با توجه به کسب حد نصاب لازمه حاضرین و افتتاح جلسه توسط رئیس هیات مدیره ، ابتدا اعضای هیات مدیره و مدیرعامل گزارش کامل و جامعی را در خصوص عملکرد و اقدامات و فعالیتهای شرکت در سال گذشته و برنامه های آتی ارائه نمودند.
در ادامه ، رییس شهرستان کرج ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد شرکت تاکید نمود سعی خواهد گردید تا مجمع عمومی عادی این شرکت و سایر شرکت ها منبع طبق اساسنامه شرکت ها و قوانین تعاون در شش ماهه اول سال برگزار گردد .
در ادامه ترازنامه سود و زیان سال مالی سال 93 بررسی و به تصویب رسید . همچنین در خصوص تقسیم سود ویژه سال 93 تصیم گیری گردید .
علیزاده مدیرعامل شرکت اعلام کرد : از جمله مهمترین موارد بحث و تبادل نظر شده در این مجمع را می توان به اتخاذ تصمیم در خصوص فروش یا معاوضه ساختمان نوساز شرکت در محمد شهر ، تصویب تغییرات سرمایه ، تعیین خط مشی آتی شرکت و انتخاب بازرسین اشاره نمود.
در پایان این مجمع و با رای اکثریت اعضا آقایان سبزه پرور و محمدی نیا به عنوان بازرسان شرکت به مدت یکسال مالی انتخاب گردیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =